• تیر ۱۶, ۱۴۰۳ ۰۲:۲۵

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

مجمع جوانان کرج، پلی بین شهرداری و جامعه جوان باشد

Byrotit

دسامبر 28, 2019

روتیتر: ایجاد احساس تعلق یکی از راهکارهایی است که می تواند با اجرای طرح های موثر از سوی مجمع جوانان و مدیریت شهری کرج پیگیری شود تا از سیل مهاجرت و میل به این امر در جامعه هدف، بکاهد.



علی کمالی زاده با اشاره به برگزاری نشستی با مجمع جوانان استان البرز که فعالیت رسمی خود را از سال ۹۵ آغاز کرده است، گفت: این مجمع از میان ۱۷۶ سازمان مردم نهاد فعال در حوزه جوانان تشکیل شده و همین امر ظرفیت بالای مجمع را برای بهره گیری از توان علمی و اجتماعی آنها نشان می دهد.

وی حوزه فعالیت آنها را با توجه به جامعه آماری بالای جوانان در کرج و استان البرز بسیار گسترده عنوان کرد و افزود: مباحث گسترده ای در حوزه جوانان از جمله ازدواج، اشتغال، مسکن و آسیب های اجتماعی وجود دارد که بخشی از این موضوعات با فعالیت های شهرداری هم سو بوده و می توانیم در کنار جوانان شهرمان، به اهداف مورد نظر دست پیدا کنیم.

این مسئول به تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر بهره گیری از ظرفیت های مدیریتی و علمی جوانان در جامعه اشاره و اضافه کرد: وظیفه ما مسئولین، تسهیل و تسریع در به ثمر رسیدن اهداف این قشر از جامعه است.

شهردار کرج دوری از ساختار محوری و محدود شدن در چارچوب ها را عامل موفقیت تشکل هایی نظیر مجمع جوانان دانست و خاطرنشان کرد: دستاوردمحوری و در پی دستیابی به نتیجه و محصول بودن می تواند مجمع را به جامعه معرفی کرده و آن را پایدار نگاه دارد.

کمالی زاده با اذعان بر اینکه صرف تشکیل ساختار نمی توان به نتیجه مطلوبی دست پیدا کرد، ادامه داد: مسئولان استان و شهر کرج نیز در انتظار جوانانی هستند که بتوانند با پویایی و اثرگذاری خاص خود، انرژی و روحیه ای مضاعف به سیستم اداری و روش اداره شهر و منطقه بدهند.

وی از اعضای این مجمع خواست با تحرک و توان خود که به اکسیر جوانی نیز مزین شده، پل ارتباطی خوبی بین مدیریت شهری و جامعه جوان کرج باشند.

این مسئول بیان کرد: این پل ارتباطی می تواند ضمن بیان خواسته ها و دغدغه های قشر جوان از مدیریت شهری، منعکس کننده عملکرد و فعالیت این دستگاه به جامعه باشند.  

مجمع جوانان استان البرز سال ۹۵ با برگزاری انتخاباتی از میان ۱۷۶ سازمان مردم نهاد فعال در حوزه جوانان، تشکیل شده و به فعالیت های گوناگونی در این حوزه می پردازد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *