• تیر ۱۱, ۱۴۰۳ ۱۵:۱۱

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

مسابقات بین‌المللی «دراگون‌بت» در دهکده گردشگردی بوشهر برگزار می‌شود

Byrotit

دسامبر 29, 2019

روتیتر: رئیس هیئت قایقرانی استان بوشهر گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام‌شده مسابقات بین‌المللی دراگون‌بت در دهکده گردشگردی بوشهر برگزار می‌شود.

به گزارش روتیتر: مهدی زارعی ظهر امروز در آئین اختتامیه نخستین دوره لیگ دراگون بت قهرمانی بانوان استان بوشهر با اشاره به ظرفیت رشته‌های قایقرانی در بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر ظرفیت بسیار بالایی در عرصه ورزش قایقرانی دارد  و در این راستا همکاری و حمایت مسئولان از این ظرفیت برای رشد و توسعه قایقرانی مورد توجه است.

رئیس هیئت قایقرانی استان بوشهر با تأکید بر افزایش فعالیت قایقرانی در استان خاطرنشان کرد: هیئت قایقرانی استان بوشهر ظرفیت خوبی دارد که می‌توانیم از آن به‌خوبی بهره ببریم و کنار توسعه قایقرانی به رشد و توسعه ورزش بوشهر  کمک می‌شود.

وی از برگزاری نخستین دوره لیگ دراگون بت قهرمانی بانوان استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: نخستین دوره لیگ دراگون‌بت قهرمانی بانوان استان با حضور ۶ تیم در سه هفته متوالی در اسکله قایقرانی دهکده گردشگرد بوشهر برگزار شد.

مهدی زارعی افزود: در پایان این رقابت‌ها تیم‌های مشعل دریا، میداف و آرتمیس بوشهر اول تا سوم شد.

بیشتر بخوانید

رئیس هیئت قایقرانی استان بوشهر از برگزاری مسابقات بین‌المللی «دراگون بوت» با حضور  برخی از کشورهای آسیایی در بوشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: تیم منتخب این رقابت‌ها اسفندماه امسال در مسابقات بین‌المللی دراگون‌بت در دهکده گردشگردی بوشهر با حضور تیم‌های داخلی و خارجی شرکت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *