• تیر ۹, ۱۴۰۳ ۱۱:۲۹

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

الزام شهرداری کرج نسبت به شناسایی و تهیه‌ بانک املاک منقول و غیرمنقول

Byrotit

دسامبر 31, 2019

روتیتر: رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج گفت: شناسایی و تهیه‌ بانک املاک منقول و غیرمنقول شهرداری کرج ضروری است.




به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج، عباس زارع در چهل و چهارمین جلسه کمیسیون تلفیق شورای اسلامی که با حضور اعضاء کمیسیون برگزار شد به ادامه ارائه گزارش های حسابرسی سال ۹۷ سازمان ها و شهرداری کرج توسط موسسات حسابرسی رسیدگی کردند و اظهارداشت: حفظ ،حراست و شفاف سازی از اموال مجموعه شهرداری همواره از اهمیت بالایی برخوردار است از این رو بایستی با حساسیت و جدیت بیش از پیش این مقوله را پیگیری نماییم.

این مسئول تصریح کرد: ثبت اموال شهرداری برای جلوگیری از تضییع حقوق شهرداری و راهبردهای کاربردی و اقداماتی نظیر شناسایی تمامی اموال منقول و غیرمنقول شهرداری و ثبت آنها، طبقه بندی بروز اموال شهرداری، بروزرسانی مستمر اقلام و دارایی ها باید در دستور کار قرار بگیرد که برآیند آن حفظ و حراست شایسته از بیت المال خواهد بود‌.

عضو شورای اسلامی شهر کرج افزود: همه‌ اتفاقات در حوزه‌ املاک شهرداری باید در سازمان اموال و املاک شهرداری ثبت شود و مدیر این سازمان باید در جریان تمام امور مربوط به املاک قرار گیرد.

زارع بیان کرد: بر اساس مصوبه دوره پنجم شورای اسلامی شهر کرج تمامی واگذاری املاک شهرداری به افراد غیر باید با مصوبه شورای شهر باشد که برهمین اساس از شهرداری درخواست داریم تا لیست کلیه املاک را تهیه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *