• تیر ۱۴, ۱۴۰۳ ۱۴:۲۵

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

فیض: نحوه تملک املاک واقع در طرح بازگشایی و تعریض بلوار ولیعصر (عج) بررسی شد

Byrotit

ژوئن 17, 2015

روتیتر: مدیر منطقه ۴ شهرداری کرج خبر داد: طی برگزاری کمیسیون توافقات، نحوه تملک املاک واقع در طرح بازگشایی و تعریض بلوار ولیعصر (عج) واقع در این منطقه بررسی شد.

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی روتیتر ،سید رضا فیض عنوان کرد: با برگزاری کمسیون توافقات در منطقه ۴ شهرداری کرج، نحوه تملک املاک واقع در طرح بازگشایی و تعریض بلوار ولیعصر (عج) این منطقه با حضور مدیر املاک شهرداری مرکزی و مالکان املاک مذکور مورد بررسی قرار گرفت.

مدیر منطقه ۴ شهرداری کرج اظهار داشت: در این کمیسیون، ۱۲ فقره پرونده املاک واقع در طرح بازگشایی و تعریض بلوار ولیعصر (عج) بررسی گردید و مقرر شد با توجه به موافقت طرفین (شهرداری منطقه و مالکان املاک) هر هفته یک پرونده مورد تملک قرار بگیرد.

فیض افزود: تملک املاک واقع در مسیر طرح بازگشایی و تعریض بلوار ولیعصر (عج) بر اساس بودجه تخصیص داده شده به این پروژه در حال انجام می باشد و جلسات متعدد دیگری برای تحقق این امر در حداقل زمان ممکن برگزار می گردد.

این مسئول یادآور شد: با همت و همکاری تمامی حوزه های ذیربط، طرح تملک املاک موجود در بلوار ولیعصر (عج) پیگیری می شود و در صورت وجود مشکل، مراتب به صورت موردی از طریق اداره املاک شهرداری مرکز مرتفع خواهد شد.

گفتنی است خیابان ولیعصر (عج) در موازات غربی بلوار ارم قرار دارد که از محله آق تپه شروع و تا ریل راه آهن تهران – تبریز ادامه می یابد، با انجام تملک املاک واقع در طرح، مطابق طرحی که به تصویب کمیسون ماده ۵ رسیده است پس از دو تقاطع غیر همسطح و عبور از ریل راه آهن و اتوبان کرج – قزوین، این خیابان به خیابان های چمران و هوشیار در محدوده ۴۵ متری گلشهر متصل خواهد شد و محدوده مذکور را از حالت بن بست خارج می نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *