• تیر ۱۷, ۱۴۰۳ ۰۳:۳۵

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

روتیتر:شهردار خرم‎آباد از احداث بزرگترین دریاچه‌ی غرب کشور در مرکز لرستان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی روتیتر ، «یحیی عیدی بیرانوند» اظهار کرد: پروژه‎ها و طرح‎های عمرانی گسترده‎ای در سطح مرکز لرستان آغاز شده که با بهره‎برداری از آنها شاهد تحول عظیمی در شهر خرم‎آباد خواهیم بود.

وی با اشاره به ساماندهی پل شاپوری(پل شکسته) خرم‎آباد، گفت: حریم این پل تاریخی ۳۸ هکتار بوده که برای تملک آن رایزنی‎های زیادی با مالکان انجام شده است.

عیدی بیرانوند با بیان این‌که در صورت توافق نهایی ۳ هکتار از این حریم به مالکان واگذار می‌شود، اظهار کرد: بقیه‌ی این حریم به فضای سبز اختصاص خواهد داشت که به بالا بردن میانگین سرانه کمک شایانی می‌کند.

شهردار مرکز لرستان از احداث بزرگ‌ترین دریاچه‌ی غرب کشور در خرم‎آباد خبر داد و افزود: این دریاچه مطابق با استانداردهای روز و آیتم‎های فدراسیون قایقرانی احداث و به بهره‎برداری می‌رسد.

وی با اشاره به پل مازیار این شهر گفت: عملیات احداث این پل از سال ۹۲ با قراردادی بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال آغاز شد، طول این پل ۴۰ متر و عرض آن ۱۰ متر و نوع سازه کوله‎بسته با عرشه فلزی است.

عیدی بیرانوند پیمانکار این پروژه را شرکت مهاب دژ غرب دانست و خاطرنشان کرد: در صورت تأمین اعتبار و تزریق به موقع بودجه پل مازیار تا چند ماه آینده افتتاح و به بهره‎برداری می‌رسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *