• تیر ۱۲, ۱۴۰۳ ۱۱:۴۹

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

برنامه ریزی و هدفگذاری پیش نیاز ارایه عملکرد مطلوب است

Byrotit

ژوئن 27, 2015

روتیتر: رئیس مرکز پژوهش ها و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج طی بازدیدی از سازمان خدمات موتوری گفت: هر دستگاه برای اجرای عملکرد بهتر نیازمند برنامه ریزی و هدفگذاری است که تبیین اهداف کوتاه و بلند مدت موجب وحدت بخشی به عملکرد و به تبع آن ارایه مطلوب خدمات رسانی می شود.
به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی روتیتر،مجید کاویانی با اعلام این مطلب افزود: همچنین تجهیز منابع سازمان به ماشین آلات مدرن نیز نقش بسزایی در ارائه خدمات مطلوب و بهینه به شهروندان دارد.

این عضو شورا تسریع در اجرای عملیات عمرانی را از اهداف مهم و رسالت مدیریت شهری در کسب رضایت شهروندان ذکر و عنوان کرد: با شناخت وظایف و ایجاد برنامه ریزی های کارشناسی شده این امر محقق خواهد شد.

عضو ناظر شورای اسلامی شهر بر عملکرد سازمان خدمات موتوری شهرداری کرج در ادامه بررسی و شناسایی معضلات شهری و رفع آن را از دیگر وظایف مهم و دغدغه های اصلی مدیریت شهری ذکر کرد و گفت: ضروری است رفع مشکلات شهری در اولویت کار همه مسئولان قرار گیرد.

کاویانی ضمن بازدید از بخش های مختلف سازمان، نگهداری از ماشین آلات ناوگان خدمات موتوری را مهم ارزیابی و بر ارایه آموزش های کارگاهی به منظور استفاده صحیح از ماشین آلات سبک و سنگین برای کارکنان سازمان تاکید کرد.

در ادامه مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری کرج گزارش عملکردی را در خصوص اقدامات انجام شده به عضو شورای اسلامی شهر ارائه داد و گفت: خوشبختانه کارکنان سازمان خدمات موتوری مسئولیت پذیر بوده و به صورت شبانه روز برای خدمت رسانی به شهروندان آماده اند.

حسین عطایی در ادامه سخنان خود ضمن تقدیر از نگاه مثبت اعضای شورای اسلامی نسبت به عملکرد سازمان، ابراز امیدواری کرد: با حمایت شهردار کرج و اعضای شورای اسلامی همچنین همت کارکنان، حل مشکلات و حرکت به سمت ناوگان تخصصی به یک نهضت امیدوار کننده در شهر کرج تبدیل شود.

kavyaniiii morotiii

kavyani motorrrr..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *