• تیر ۱۰, ۱۴۰۳ ۱۴:۱۵

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

حرکت مدیریت شهری کرج در راستای رفع نیازهای اساسی شهر و شهروندان است

Byrotit

ژوئن 27, 2015

روتیتر: نماینده مردم کرج، اشتهارد، آسارا و فردیس در مجلس شورای اسلامی با حضور در منطقه ۷ شهرداری کرج، بر ارائه خدمت رسانی هرچه بیشتر به شهروندان تاکید کرد و اقدامات عمرانی صورت گرفته در این منطقه را مطلوب ارزیابی کرد.
به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی روتیتر ،محمدجواد کولیوند طی بازدیدی در منطقه ۷ شهرداری کرج حضور پیدا کرد و در نشستی با مدیر این منطقه بر ارائه خدمت رسانی هرچه بیشتر به مردم و شهروندان تاکید کرد.

نماینده مردم کرج، اشتهارد، آسارا و فردیس در مجلس شورای اسلامی در این بازدید با اشاره به ارائه خدمات رسانی عادلانه به شهروندان عنوان کرد: مرتفع ساختن نیازها و خواسته های شهروندی، نشان از توجه و رسیدگی مناسب و به موقع مسئولان به درخواست های شهروندان دارد که علاوه بر رضایت مردم ارتقاء کیفیت زندگی شهری را نیز منجر می شود.

کولیوند افزود: با توجه به گستردگی و ازدحام جمعیت در منطقه ۷ شهرداری کرج، مشکلاتی در زمینه آسفالت و فضای سبز منطقه دیده می شد که خوشبختانه در حال حاضر با توجه به اقدامات صورت گرفته سازنده در بخش های مختلف عمرانی، شاهد به حداقل رسیدن این مشکلات و افزایش رفاه حال شهروندان می باشیم.

این مسئول با بیان اینکه شهرداری با اجرایی کردن پروژه‌های عمرانی، در راستای برآوردن اساسی‌ترین نیازهای شهر و شهروندان منطقه اقدامات ارزنده ای را به انجام رسانده است، یادآور شد: مدیریت شهری کرج طی چند سال اخیر، عملکرد چشمگیری را در این کلانشهر داشته که به طور قطع در آینده‌ای نه چندان دور افق روشنی را در آبادانی شهرمان به نظاره خواهیم نشست.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون تفریحات سالم در خانواده ها بسیار کاهش یافته است، خواستار توجه کارشناسان و صاحب نظران به این مهم شد و گفت: در واقع باید با کمک مسئولان و صاحب نظران در این زمینه از جمله مدیریت شهری؛ سلامت روانی شهروندان، زیبایی چهره شهر و افزایش روحیه شادابی بین افراد را با اجرایی کردن پروژه های عمرانی در این زمینه در دستور کار قرار داد که در این راستا، مناطق شهردرای کرج نقش به سزایی در ایجاد و توسعه پارکها و اماکن عمومی برای حضور شهروندان دارند.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در پایان با تاکید بر ارائه خدمات رسانی بهینه به ساکنان منطقه ۷ شهرداری کرج، حمایت مسئولان دراین خصوص را مهم و ضروری دانست و افزود: از بزرگترین دستاوردهای این امر تعامل و همکاری مردم و مسئولان و به دنبال آن آبادانی و توسعه منطقه و به شهر خواهد بود.

man 7kolivandddd

shahrdari man 7 kolivand

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *