• تیر ۱۰, ۱۴۰۳ ۱۴:۰۶

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

سازمان عمران بازوی توانمند اجرایى شهردارى کرج در پروژه های عمرانی است

روتیتر: مدیرعامل سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج گفت: سازمان عمران بازوی توانمند اجرایى شهردارى در اجرای پروژه های عمرانی است.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر ،در ادامه بازدید محمدصادق باغستانی عضو شورای اسلامی شهر از سازمان عمران که ساعاتی به طول انجامید، مدیرعامل سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج ضمن بیان توضیحاتی از عملکرد مجموعه مدیریتی خود گفت: پیگیری های لازم جهت احداث معدن شن و ماسه در راستای خودکفایی انجام شده است.

علی سلطانی مقدم با تاکید بر بازاریابی و فروش محصولات کارخانه آسفالت به شهرداریهای استان البرز بیان داشت: در این صورت، سرمایه گذاری و تامین نقدینگی در جریان احداث معدن شن و ماسه و کارخانه بتن سازی دارای توجیه اقتصادی خواهد بود و به عنوان یک سرمایه مولد، سودآوری بالایی برای شهرمان به دنبال خواهد داشت.

وی در بخش دیگری از سخنانش به موفقیتهای کارخانه آسفالت سازمان عمران اشاره کرد و افزود: این سازمان موفق به اخذ گواهینامه فنی فرآیند تولید آسفالت به عنوان پنجمین کارخانه در سطح کشور، نخستین دارنده گواهینامه فنی فرآیند تولید آسفالت در سطح استان البرز و تنها دارنده گواهینامه فنی به عنوان ارگان دولتی از سوی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی شده است.

این مسئول نوآوری در تولید آسفالت و تولید آسفالت پلیمری را از دیگر اهداف پیشروی سازمان عنوان کرد و افزود: ایجاد پتانسیل اجرایی برای شهرداری در مواقع مورد نیاز جهت شروع ضروری عملیات اجرایی و یا در زمان اعمال مواد ۴۶ و یا ۴۸ به پیمانکاران از دیگر اهداف سازمان به شمار می رود.

سلطانی مقدم با اشاره به سیاست سازمان مبنی بر ایجاد پتانسیل برای شهرداری در مواقع ضروری و تسریع در شروع پروژه ها به پروژه احداث ساختمان مکمل دانشگاه علمی- کاربردی شهرداری کرج اشاره و عنوان کرد: در این راستا؛ به منظور توسعه مرکز آموزش علمی – کاربردی شهرداری کرج، ساختمانی در محوطه دانشگاه مذکور و در جوار ساختمان پیشین طراحی و در زمینی به مساحت ۶۰۰ متر مربع و در قالب ۱۱ کلاس طی ۷۰ روز با متولی گری سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج احداث و به بهره برداری رسید.

مدیرعامل سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج در ادامه احداث ساختمان مکمل اداری سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج را به منظور ایجاد فضای کافی برای قسمتهای مختلف اداری و کارکنان این سازمان و همچنین ایجاد فضاسازی مناسب جهت ارتقای عملکرد و کاربری فیزیکی سازمان و همچنین تکریم ارباب رجوع و پیمانکاران طرف قرارداد با سازمان عنوان کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *