• تیر ۱۰, ۱۴۰۳ ۱۴:۰۶

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

سیاست های مدیریت شهری مبتنی بر مشارکت عمیق مردم در روند اداره امور است

روتیتر: مدیر منطقه ۸ شهرداری کرج گفت: سیاست کلی حوزه های مختلف شهرداری این منطقه بر تعامل هرچه بیشتر با شهروندان و مشارکت با آنان به منظور اجرای پروژه های شهری و افزایش هرچه بیشتر عمران شهری تاکید دارد.

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی روتیتر ،سعادت عنوان کرد: در سال جاری مدیریت منطقه ۸ شهرداری کرج بر آن است تا با تعامل بیش از پیش با شهروندان، پروژه های عمرانی را به منظور افزایش رفاه شهر و شهروندان در سطح منطقه اجرایی نمایند.

مدیر منطقه ۸ شهرداری کرج اظهار داشت: بر این اساس، حوزه های مختلف شهرداری این منطقه با توجه به درخواست شهروندان پروژه هایی نظیر حفظ، نگهداری و افزایش سرانه فضای سبز، همسطح سازی و اصلاح معابر را با رعایت اصل تکریم ارباب رجوع جزء سیاست های اصلی این دستگاه قرار داده اند که طبق اولویت های مشخص اجرایی خواهند شد.

سعادت ادامه داد: همچنین در راستای بهبود وضعیت تردد عابرین پیاده و همسطح سازی پیاده روهای سطح منطقه، اقداماتی نظیر همسطح سازی و رفع موانع ترددی در معابر اجرایی شده که این مهم در سال گذشته با اجرای بیش از ۶۱ هزار مترمربع پیاده روسازی در  معابر پرتردد به منظور رفاه حال شهروندان تحقق یافته است.

این مسئول افزود: پیاده روسازی خیابان بوعلی طبق جدول زمانبندی شده و بر اساس اولویت درخواست های شهروندان از دیگر اقداماتی بود که از سوی حوزه عمران منطقه به اتمام رسیده است.

وی در پایان با اشاره به حجم فعالیت عمرانی در این پروژه بیان کرد: پیاده روسازی در خیابان مذکور با متراژ بیش از ۵ هزار و ۶۰۰ متر مربع اجرایی شد که بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار صرف این عملیات گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *