• تیر ۱۰, ۱۴۰۳ ۱۴:۰۰

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

سازمان عمران در حوزه عمرانی، موفق ترین سازمان شهری است

روتیتر: عضو شورای اسلامی شهر کرج در بازدید از ساختمان اداری سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج، گفت: بهره گیری از نیروهای متخصص و جوان، سازمان عمران را در مسیر پیشرفت قرار داده است.

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی روتیتر ،

محمدصادق باغستانی عضو شورای اسلامی شهر کرج ضمن بازدید از واحدهای مختلف و ابراز رضایتمندی از مجموعه مدیریتی و پرسنلی سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج گفت: از یک سو همدلی کارمندان با مدیر مجموعه و از طرفی دیگر بهسازی و نوسازی ساختمان قدیم اداری و احداث ساختمان مکمل اداری (شماره ۲)، تکریم ارباب رجوع را به دنبال آورد که این عوامل می توانند سازمان را در مسیر پیشرفت و رضایتمندی عموم مراجعه کنندگان به این سازمان قرار داده و منتج به افزایش بهره وری پرسنل گردد.

وی در ادامه تاکید کرد: سازمان عمران شهرداری کرج علاوه بر مدیریت توانمند و کارآمد با بهره گیری از نیروهاى انسانى متخصص، مجرب، جوان و کارشناسانى زبده توانسته است عملکرد قابل دفاع و شایسته  تقدیرى را از خود بر جاى گذارد.

این مسئول خاطرنشان کرد: سازمان عمران شهرداری کرج از جمله سازمان های پویا و فعالی است که سلسله مشاغلی که افراد در این سازمان عهده دار هستند نه به صورت تصادف و اتفاقی بلکه به صورت هدفمند و منطقی در سازمان تعریف شده است.

این عضو شورا با بیان اینکه سازمان عمران به عنوان بازوان اجرایى شهردارى محسوب می شود، افزود: بى تردید انتظار مى رود با افزایش اختیارات سازمان عمران و سپردن امور کلان عمران از حیث کمى و کیفى نقش ارزنده این مجموعه به عنوان بازوان اجرایى شهردارى مشهودتر شود.

باغستانی در ادامه خاطرنشان کرد: سازمان عمران و نوسازى شهردارى کرج، به واسطه  عملکرد کارآمدش امروز به یکى از موفق ترین سازمان هاى شهرى تبدیل شده که در حوزه عمرانى خوش درخشیده است.

در ادامه این دیدار، دکتر باغستانی به همراه مدیرعامل سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج از کارخانه آسفالت و آزمایشگاه سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج بازدید کردند.

این عضو شورای اسلامی شهر کرج در ادامه روند بازدید از عملکرد سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج، اظهار داشت: نصب کارخانه آسفالت در محیط شهری به دلیل عدم آلایندگی محیط زیست، کنترل تمام اتوماتیک فعالیت تولیدی کارخانه با بهره گیری از حداقل نیروی انسانی مستقر در اتاق کنترل و بهره برداری بسیار آسان و همچنین موفقیت این سازمان در خصوص اخذ گواهینامه فنی فرآیند تولید آسفالت به عنوان پنجمین کارخانه در سطح کشور، نخستین دارنده گواهینامه فنی فرآیند تولید آسفالت در سطح استان البرز و تنها دارنده گواهینامه فنی به عنوان ارگان دولتی از سوی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی از جمله افتخارات این سازمان محسوب می شود.

وی در ادامه احداث کارخانه آسفالت سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج، را عاملی در جهت تعدیل و رفع مشکلات ناشی از کمبود آسفالت برشمرد و افزود: در این راستا، فراهم آوردن زیرساختهای شهری از مهمترین تعهدات و مسئولیت های شهرداری بوده است و احداث کارخانه آسفالت و تولید آن زمینه های مساعد را برای تحقق این مهم فراهم کرده است.

این مسئول همچنین در بازدید از آزمایشگاه سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج خاطرنشان کرد: این آزمایشگاه با بهره گیری از کادر متخصـّص و با تجربه و جوان خود عملاً تلاش نموده است تا مصالح سنگدانه ای مصرفی در آسفالت و روسازی و تولیدات آسفالتی کارخانه و مصالح مصرفی در زیرسازی و روسازی در محوطه سازی ها و خیابان های جدید الاحداث و مرمت بخشهای فرسوده آنرا عهده دار شود تا کیفیت عملیات اجرا، همزمان با کیفیت تولیدات آسفالتی و بتنی و دیگر مصالح، از دستورالعملها و استانداردهای جاری در کشور تبعیّت کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *