• تیر ۱۸, ۱۴۰۳ ۰۸:۱۷

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

مدیر روستا: متکدیان در کرج با اجرای طرح ضربتی غافلگیر شدند

روتیتر: با اجرای طرح ضربتی جمع آوری متکدیان از سوی معاونت خدمات شهری شهرداری کرج، تعداد ۴۲ متکدی از سطح مناطق مختلف شهر جمع آوری و به دستگاه های ذیربط تحویل داده شدند.
به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی روتیتر ، معاون خدمات شهری شهرداری کرج گفت: این امر به منظور بهسازی چهره شهر و پاک کردن تصویر نامناسب و آثار سوء فرهنگی و اجتماعی حضور این متکدیان در سطح شهر انجام گرفته است.

حسن مدیرروستا بیان داشت: بیشترین تعداد این متکدیان را اتباع خارجی تشکیل می دهند که از کشورهای همسایه به صورت غیرقانونی در ایران مستقر شده و در شهرهای مختلف توزیع شده اند.

وی از جمله این کشورها را افغانستان و پاکستان عنوان کرد و ادامه داد: متاسفانه شهروندان دلسوز، با دیدن ظاهر خودساخته این افراد اقدام به پرداخت مبالغی به آنان می کنند که این سبب افزایش تمایل آنها به تکدی گری و بالا رفتن آمار متکدیان در سطح شهر شده و ضمن ایجاد چهره نامطلوب در فضای بصری، تهدیدی بهداشتی و محیطی برای شهر و شهروندان به شمار می آید.

به گفته این مسئول، معاونت خدمات شهری بنا به مسئولیت خود، در مواردی با اتخاذ برنامه و اجرای طرح های ضربتی، نسبت به جمع آوری متکدیان اقدام کرده و افراد جمع آوری شده را به تناسب شرایط به دستگاه ها و بخش هایی همچون نیروی انتظامی و بهزیستی تحویل می دهد که مراحل عودت آنان به کشورهای متبوع، انتقال به مراکز ترک اعتیاد، کانون های اصلاح و تربیت و نظایر آن از طریق این بخش ها انجام می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *