• تیر ۱۸, ۱۴۰۳ ۰۷:۰۶

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

قدردانی مدیریت شهری کرج از حضور حماسی مردم مومن در مراسم تشییع پیکر شهید غواص

روتیتر: مدیریت شهری کرج با صدور بیانیه ای از حضور حماسی و پرشکوه مردم مومن و انقلابی در مراسم تشییع پیکر شهید میری از شهدای معظم عملیات کربلای ۴ که صبح امروز با بدرقه اعضای خانواده و اقشار مختلف مردم و مسئولان روانه آرامگاه ابدی اش در امامزاده طاهر (ع) شد، قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی روتیتر ،در این بیانیه که به امضای علی ترکاشوند شهردار و محمود دادگو رئیس شورای اسلامی شهر رسیده، آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم
وَ لا تَحَسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللهِ اَمواتًا بَل اَحیآءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقون 
(ای پیامبر!) هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند، مردگانند! بلکه آنان زنده‌اند، و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند.
آیه ۱۵۹ سوره شریفه آل عمران
آنچه مبارزات انقلابی مردان و زنان خداجوی ایران اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) در برابر رژیم طاغوت و پس از آن در برابر رژیم بعثی عراق را برتری بخشید، شوق ملت به شهادت و ریشه دوانیدن فرهنگ ایثار و شهادت و فداکاری در آب و خاک این سرزمین است.
در هشت سال دفاع مقدس که زورگویان و قدرت های اسکتباری غرب و شرق دنیا با حمایت های آشکار و پنهان خود از رژیم بعثی عراق و صدام جنایتکار، کمر به نابودی انقلاب اسلامی و تصرف این آب و خاک بسته بودند، مردانی غیور و خدایی از جنس شهدای عملیات کربلای ۴ با نثار خون سرخ خویش، فرشته شهادت را به آغوش کشیدند تا مبادا دست نامحرمی دامن پاک ناموس ملت را آلوده کند که سلام بر لحظه ولادت شان، سلام بر لحظه ای که به دیدار معبود یکتا شتافتند و سلام به لحظه ای که دوباره برای یاری مهدی صاحب الزمان (عج) برانگیخته خواهند شد.
صبح امروز عطر حضور فرشتگان و ملائکه ای که همراه با مردم مومن، انقلابی و همیشه در صحنه برای بدرقه و تشییع پیکر شهید والامقام سید جلیل میری از شهدای گلگون کفن و مظلوم عملیات کربلای ۴ در استان البرز حضور یافته بودند، ملت را سرمست از شوق شهادت و ایثار کرده بود و به همه طرف که می نگریستی، چشمانی را مشاهده می کردی که برغم گرمای سوزان هوا اما بسیاری ابری بودند و از آنها بلورهای اشک سرازیر شده بود.
مدیریت شهری کرج بر خود واجب و لازم می داند با قدردانی از حماسه آفرینی مردم حزب الله استان البرز که باری دیگر با آرمان های شهداء، امام شهداء و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی تجدید پیمان کردند، اعلام کند که این مردم شریف بهترین سرمایه های نظام اسلامی هستند و قطعا شورای اسلامی شهر و شهرداری در خدمت رسانی مضاعف به ایشان بیش از پیش کوشا و ساعی خواهد بود.
همچنین با توجه به قرار گرفتن در آستانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز قدس، از اقشار مختلف مردم و مسئولان برای لبیک تاریخی به ندای حق طلبی امام خمینی (ره) در دفاع از آرمان های ملت مظلوم فلسطین و اعلام انزجار از رژیم جعلی و فاسد اسرائیل جنایتکار، دعوت به عمل می آید و امید است فردا شاهد حضوری باشکوه و پرشور در میعادگاه حمایت از ملت های ستمدیده جهان باشیم.
و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته
                                                                     علی ترکاشوند                                                             محمود دادگو
                                                                      شهردار کرج                                                رئیس شورای اسلامی شهر کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *