• تیر ۱۵, ۱۴۰۳ ۱۶:۱۶

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

صدرنژاد: احداث بناها در منطقه ۶ شهرداری کرج کاملا کنترل شده است

روتیتر: مدیر منطقه ۶ شهرداری کرج اظهار داشت: با اقدامات نظارتی و پیشگیرانه صورت گرفته، روند احداث بناها در این منطقه کاملا کنترل و هدایت شده است.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر ،

عزیز صدرنژاد در گفتگو با خبرنگارپایگاه خبری مدیریت شهری کرج ادامه داد: همچنین از ابتدای مرداد ماه جاری تاکنون پلمپ ۴۰ واحد تجاری و ۵ واحد مسکونی غیرمجاز صورت گرفته است.

این مسئول اضافه کرد: طی گزارش واحد اجرائیات این منطقه به طور متوسط ۱۵۰ مورد قطع انشعاب برق، ۴۰ مورد پلمپ واحد تجاری و ۵ مورد پلمپ واحدهای مسکونی در حال احداث که به عنوان کارگاه محسوب می شوند، انجام شده است.

وی بیان داشت: با توجه به دستورات قضایی و در راستای طرح در آمدزایی شهرداری، پرونده های دارای آرای کمیسیون ماده صد اعم از جریمه، عدم تمکین و تخریب به واحد اجرائیات ارجاع و بعد از صدور اخطاریه لازم و کسب دستور از مقام قضایی، نسبت به اجرای آرای صادره اقدام گردیده است.

این مسئول افزود: در این راستا این واحد اقدام به قطع انشعابات برق و جلوگیری از ادامه عملیات ساختمانی و ملک در حال احداث می نماید.

صدرنژاد در ادامه در تشریح عملکرد واحد اجرائیات در سه ماهه اول سال جاری گفت: جمع کل دریافت نقدی واحد اجرائیات در مدت زمان سه ماهه ابتدای سال جاری  ۲۴/۷۰۶/۲۹۸/۰۰۰ ریال، تحویل ابلاغ و اخطاریه ۱۵۶ مورد، درخواست اخذ احکام قضایی ۱۲۰ مورد، قطع انشعاب برق و وصول مطالبات ۶۲۵ مورد، پلمپ واحد های بدهکار و تخریب ۳۰ مورد، ارسال پرونده پس از تسویه بدهی جریمه و عوارض جهت وصول عوارض نوسازی ۷۰ مورد بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *