روتیتر: شهردار کلانشهر کرج اظهار داشت: مدیران شهری وظیفه و رسالتی جز خدمت صادقانه به مردم ندارند و باید این مهم که کار بهترین عبادت ها می باشد و را سرلوحه و نصب العین خویش قرار دهیم.
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر ،جلسه ملاقات مردمی شهردار این کلانشهر صبح امروز در محل نمازخانه ساختمان مرکزی برگزار شد و طی آن علی ترکاشوند همراه با قائم مقام و جمعی از معاونین و مدیران در جمع شهروندان حاضر شد و پای صحبت ها، درد دل و دغدغه های آنها نشست.
ترکاشوند خطاب به مدیران، معاونین و کارکنان ستاد مرکزی، مناطق ۱۲ گانه و سازمان های تابعه شهرداری کرج تصریح کرد: تکریم ارباب رجوع را اولویت کاری خویش قرار دهید و در صورت مراجعه شهروندان برای انجام امور اداری، تقسیط بدهی ها، مساعدت و…، تا جایی که قوانین و مقررات اجازه می دهد، همراهی لازم را با مردم داشته باشید و زمینه را برای نارضایتی آنها فراهم نکنید. چرا که کارکنان مدیریت شهری ویترین خدمت رسانی به شهروندان هستند و باید برای آراستگی این ویترین پیوسته در کار و تلاش بود.
شهردار مرکز البرز، تلاش برای راه اندازی دفاتر خدمات الکترونیک شهر را گامی بزرگ در راستای تکریم ارباب رجوع برشمرد و ادامه داد: با تحقق این مهم، مراجعات حضوری مردم به ساختمان های اداری شهرداری تا حد زیادی کاهش خواهد یافت و ضمن ایجاد مقدمات رفاه حال همشهریان، شاهد کاهش ترافیک و مشکلات زیست محیطی خواهیم بود.
به گفته کلیددار ایران کوچک، شورای اسلامی شهر و شهرداری در شرایط کنونی که مرکز البرز به کارگاه بزرگ اجرای پروژه های عمرانی و خدماتی تبدیل شده است، مردم را بهترین سرمایه های اجتماعی می دانند و از طریق همکاری با دولت و سایر قوا برای سازندگی و عمران مضاعف شهری در تلاش هستند که شاهد به ثمر رسیدن طرح های کلانی در همین راستا می باشیم.
یادآور می شود در این نشست به بسیاری از درخواست و تقاضاهای شهروندان حاضر در جسله ملاقات مردمی ترتیب اثر داده شد.