• تیر ۱۰, ۱۴۰۳ ۱۸:۴۳

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

عطایی: بیش از ۷۸ هزار مترمربع عملیات لکه گیری و روکش آسفالت در منطقه ۹ کرج اجرایی شد

Byrotit

اکتبر 27, 2015

روتیتر: سرپرست منطقه ۹ شهرداری کرج گفت: طی چند ماه اخیر، بیش از ۷۸ هزار مترمربع عملیات روکش و لکه گیری آسفالت در معابر اصلی و فرعی این منطقه به اجرا در آمده است.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر، حسین عطایی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، عنوان کرد: اجرای عملیات گسترده تراش و روکش آسفالت با هدف بهبود کیفیت حمل و نقل شهری از جمله برنامه های منطقه ۹ شهرداری کرج می باشد که برای تحقق این امر در سطح منطقه بودجه ای بالغ بر چهار میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان تخصیص داده شده است.

سرپرست منطقه ۹ شهرداری کرج اظهار داشت: این اعتبار در راستای توسعه زیر ساختها و رسیدگی به وضعیت آسفالت معابر اصلی و فرعی سطح منطقه اختصاص داده شده است که حوزه عمران هم با توجه به برنامه ریزی های مشخص و با در نظرگرفتن اولویتهای شهروندان، عملیات مذکور را به اجرا در می آورد.

عطایی در ادامه از اجرای بیش از ۷۸ هزار و ۷۱۱ مترمربع عملیات روکش و لکه گیری آسفالت در سطح منطقه ۹ شهرداری کرج طی چند ماه اخیر خبر داد و گفت: این میزان عملیات عمرانی با پخش ۸ هزار و ۷۰۰ تن آسفالت انجام شد تا تسهیل در عبور و مرور عابرین پیاده و وسایط نقلیه را به همراه داشته باشد.

این مسئول بیان کرد: حوزه عمران منطقه ۹ شهرداری کرج در نظر دارد با انعقاد قرار دادها و تخصیص اعتبارات مورد نیاز از فصل هزینه های عمرانی، روند ساماندهی شبکه راههای درون شهری را تا پایان سال تداوم بخشد.

وی یادآور شد: قرار گرفتن منطقه ۹ شهرداری کرج در هسته مرکزی این کلانشهر و حجم انبوه ترددها از مسیرهای اصلی و فرعی به آن، موجب تخریب آسفالت و فرسودگی جداول می شود که رسیدگی به وضعیت آسفالت و جدول معابر از اهمیت مضاعفی برای مسئولان ذیربط این منطقه برخوردار است که از این رو انتظار می رود معاونت فنی و عمرانی شهرداری مرکز بودجه های حمایتی را برای تحقق آن اختصاص دهد .

سرپرست منطقه ۹ شهرداری کرج در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: بازدید میدانی از محلات و ارزیابی کم و کیف خدمت رسانی واحدهای مختلف منطقه به شهروندان در دستور کار هفته ای قرار گرفته است که بنا داریم «شهروند مداری» و احترام به «حقوق شهروندی» را اجرایی کنیم.

عطایی ادامه داد: فلسفه تشکیل شهرداریها چیزی جز خدمت به شهر و شهروندان و فراهم آوردن اسباب رفاه و آسایش ساکنین نیست و همانطور که از مردم انتظار همکاری ویژه جهت پرداخت به موقع عوارض شهری را داریم، متقابلا باید به مطالبات و دغدغه های آنان نیز احترام بگذاریم و در مسیر تحقق آن کوشا باشیم.

این مسئول در پایان با بیان اینکه عمده مطالبات شهروندان در جلسات دیدار مردمی رسیدگی به وضعیت آسفالت و جدول معابر، رشد سرانه های فضای سبز، احداث پارک، نصب تجهیزات ورزشی در بوستانها، حذف زوائد بصری، تقویت مبلمان شهری و… می باشد، عنوان کرد: بر اساس راهبردهای مدیریتی سال ۹۴ که در جلسات کارشناسی به مدیران واحدهای منطقه نیز ابلاغ شده است، بنا داریم روح خدمت رسانی را تا عمق کوچه ها و خیابانها گسترش دهیم و به سمتی حرکت کنیم که مردم آثار انتظاراتی که از مدیریت شهری دارند را در کوچه و خیابانهای محله زندگی خویش احساس کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *