• تیر ۹, ۱۴۰۳ ۱۰:۲۹

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

فیروزگاه: وضعیت خیابان های ۲۴ متری فردیس و ادامه پروژه باهنر تعیین تکلیف شد

Byrotit

اکتبر 18, 2015

روتیتر: جلسه کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر کرج صبح امروز شنبه، برگزار شد و از رهاوردهای این نشست، تصویب دو بند از موارد ارجاع داده شده به کمیسیون در مورد خیابان های ۲۴ متری فردیس و ادامه خیابان باهنر بود.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر ،رئیس این کمیسیون به تشریح مصوبات جلسه پرداخت و گفت: بند نخست لوایح طرح شده در کمیسیون به ابقاء وضع خیابان ۳۴ متری فردیس اختصاص داشت که بر اساس آن عرض خیابان مذکور به میزان ۳۴ متر باقی خواهد ماند و از آن کاسته نمی شود.

سعید فیروزگاه اظهار داشت: طبق طرح تفصیلی مقرر بود عرض خیابان مذکور به ۲۴ متر کاهش یابد که با تصویب کمیسیون و در صورت تایید نمایندگان شورای اسلامی شهر کرج در صحن، این خیابان در مترژ ۳۴ متر باقی می ماند.
وی اضافه کرد: بند دیگر مورد بررسی قرار گرفته در کمیسیون، ادامه پروژه خیابان باهنر از اراضی میدان سپاه به گلدشت بود. طبق مباحثی که در این خصوص مطرح شد مقرر گردید شهرداری نسبت به آسفالت ادامه این پروژه با عرض معبر ۲۴ متر اقدام نماید.
به گفته فیروزگاه، همچنین در کمیسیون مصوب شد معبر ۲۰ متری موجود در ضلع شمالی دانشگاه، حذف شود که این حذف باید با هماهنگی مشاور طرح تفصیلی جدید صورت پذیرد.
رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر کرج، با اشاره به بررسی صورت گرفته در خصوص مشکلات مردم گلدشت که دارای اراضی قولنامه ای هستند، اضافه کرد: با توجه به مصوبه کمیسیون ماده ۵ مبنی بر تهیه و ارائه طرح موضعی در خصوص این اراضی، کمیسیون برای اجرایی نمودن مصوبه کمیسیون ماده ۵ تاکید مضاعف نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *