• تیر ۱۳, ۱۴۰۳ ۱۱:۲۳

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

مدیر منطقه ۷ شهرداری کرج ارزیابی کرد:
پیشرفت مطلوب عملیات عمرانی در بلوار انرژی اتمی رجایی شهر

Byrotit

نوامبر 2, 2015

روتیتر: مدیر منطقه ۷ شهرداری کرج گفت: به همت عوامل اجرایی معاونت فنی عمرانی این دستگاه اجرای بیش از دوهزار مترمربع عملیات نهرکشی در بلوار در دست احداث انرژی اتمی اجرایی می شود که بخشی از آن محقق گردیده و بخش دیگر آن بزودی به پایان خواهد رسید.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر ،علیرضا کیان عنوان کرد: تاکنون بیش از ۱۰۰ مترطول عملیات جدولگذاری در بلوار در حال احداث انرژی اتمی به اتمام رسیده و ۹۰ هزار مترمکعب عملیات خاکی در قالب پی کنی، تسطیح، رگلاژ و مخلوط ریزی نیز اجرایی شده است.

مدیر منطقه ۷ شهرداری کرج در ادامه همچنین از انجام ۲۰ هزار مترمکعب عملیات خاکبرداری در خیابان منصوری فرد واقع در ضلع جنوبی بلوار انرژی اتمی خبر داد و گفت: جدولگذاری خیابان مذکور نیز در ۹۰۰ مترمکعب محقق گردید که این عملیات همچنان ادامه خواهد داشت.
کیان با اشاره به اجرای دو هزار مترمکعب عملیات خاکی در خیابان منصوری فرد، بیان کرد: عملیات مذکور در حال اجرا بوده که با به پایان رسیدن آن و بازگشایی و بهره برداری از معابر بالادست، شهروندان می توانند شاهد گام های موثری در کاهش بار ترافیکی بلوار موذن باشند.
این مسئول از بازگشایی لاین غربی بلوار انرژی اتمی (جاده محمودآباد) با هدف روان سازی ترافیک خبر داد و اظهار داشت: با بازگشایی محور مذکور، همچنین اجرای عملیات پیاده روسازی نیز در دستور کار قرار گرفته است.

وی، گفت: شهرداری این منطقه با توجه به تمهیدات اندیشیده شده، پیگیری های لازم را به منظور تامین اعتبار اجرای عملیات بهسازی و پیاده رو سازی بلوار انرژی اتمی در دستور کار خود قرار داده است که پس از برگزاری مناقصه، پیمانکار پروژه مشخص می شود و در اسرع این پروژه در حدفاصل میدان طالقانی تا بلوار باغستان آغاز خواهد شد.

کیان، بیان کرد: امید است با اجرای این پروژه بزرگ علاوه بر ایمن سازی ترافیکی جاده محمود آباد، معبری نیز جهت پیاده روی و تفریحات سالم برای شهروندان منطقه ایجاد گردد تا افزایش رفاه آنها هم میسر شود.

مدیر منطقه ۷ شهرداری کرج در بخشی دیگر از سخنان خود اظهار داشت: بر این اساس، عملیات پیاده روسازی و همسطح سازی خیابان آزادی واقع در این منطقه در دو هزار مترمربع از مرداد ماه سال جاری آغاز شده بود که با تخصیص اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان به اجرا رسید.

این مسئول، ادامه داد: بهسازی جداول به طول ۵۰۰ متر و پیاده روسازی شهرک جهازی ها در هزار متر از دیگر اقدامات این حوزه بوده که همچنین در ضلع شرقی خیابان محمودآباد تا ابتدای خیابان منصوری فرد هزار و ۵۰۰ مترمربع پیاده روسازی، ۹۰۰ مترمربع جدولگذاری و ۲۰ هزار مترمکعب خاکبرداری به اجرا درآمده است.

وی در ادامه به اجرای دو هزار متر جدولگذاری در ضلع شرقی بلوار جمهوری حد فاصل بلوار موذن تا میدان رستاخیز اشاره کرد و گفت: ایجاد راستگردهایی برای فرعی های منشعب در این محدوده و اصلاح هندسی آنها از دیگر عملیات های صورت گرفته بود.

مدیر منطقه ۷ شهرداری کرج، یادآور شد: اجرای عملیات خاکبرداری ضلع شمالی بلوار موذن در هزار و ۶۰۰ مترمربع نیز از اواسط مرداد ماه سال جاری آغاز شده که به زودی به پایان خواهد رسید.

کیان در تشریح فعالیت های حوزه عمران منطقه ۷ شهرداری کرج به اجرای عملیات زیرسازی و آسفالت خیابان پیروزی این منطقه اشاره و بیان کرد: عملیات مذکور با استفاده از ۳ هزار تن آسفالت تا تقاطع بلوار موذن به اتمام رسیده است.

این مسئول در پایان گفت: به منظور احداث پل انتهای خیابان پیروزی شمالی، تا به حال اجرای عملیات زیرسازی به منظور ایجاد لوله گذاری بتنی به صورت دوبل در نهر دلمبر واقع در انتهای خیابان مذکور صورت گرفته و عملیات ایجاد راه دسترسی به معابر بالادست و شهرک بهارستان نیز آغاز گردیده است.

اجرای ۵۰ هزار متر خط کشی محوری و ممتد معابر

علیرضا کیان در ادامه با اشاره به فعالیت های انجام شده در زمینه خط کشی های ترافیکی معابر و نصب تابلوها و علائم راهنمایی و رانندگی، یادآور شد: ۵۰ هزار متر عملیات خط کشی محوری، ممتد و منقطع، ۱۰۰ مترمربع رنگ آمیزی سرعتگیرها و رنگ آمیزی هزار و ۵۰ بلوک عابر محقق شده است.

تجهیز ایستگاه های اتوبوس و تاکسی، ایمن سازی و نوسازی تجهیزات و علائم ترافیکی و افزایش تجهیزات هوشمند ترافیکی در سطح معابر منطقه ۷ شهرداری کرج به ویژه در خیابان هایی که به مدارس منتهی می شوند از دیگر اقداماتی بود که این مسئول به آنها اشاره کرد.

 کاشت ۴ هزار اصله درختچه و ۲ هزار گل پوششی بلوارهای بیهقی و موذن

این مسئول شهر همچنین به اقدامات انجام شده در حوزه فضای سبز منطقه ۷ شهرداری کرج طی شش ماه گذشته سال جاری اشاره کرد و گفت: اجرای عملیات حفاری و لوله گذاری به منظور انتقال آب خام در ۷۰۰ متر، کاشت بیش از دو هزار و ۱۰۰ گل ثابت پوششی  و کاشت بیش از ۳۵۰ عدد درختچه از جمله اقداماتی است که در بلوار بیهقی صورت گرفته است.

کیان افزود: کاشت ۹۹ اصله درخت، اجرای عملیات خاکبرداری و خاکریزی با استفاده از ۱۲۰ دستگاه خاور نیز در بلوار بیهقی منطقه ۷ شهرداری کرج اجرایی شده است.

وی در پایان به فعالیت های صورت گرفته در بلوار موذن اشاره کرد و گفت: در مدت مذکور کاشت بیش از چهار هزار و ۶۰۰ اصله درختچه در این بلوار صورت گرفت و عملیات جدولگذاری اطراف ۱۰۰ اصله درخت انجام شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *