• تیر ۱۵, ۱۴۰۳ ۱۹:۰۳

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

بایدها و نبایدهای احداث تقاطع خوارزمی مورد بحث و بررسی قرار گرفت

Byrotit

نوامبر 2, 2015

روتیتر: جلسه علنی شورای اسلامی شورای اسلامی شهر کرج صبح امروز به ریاست محمود دادگو و با حضور اعضای شورای اسلامی شهر ، شهردار کرج، قائم مقام و معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج تشکیل شد و لوایح ارسالی شهرداری کرج مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر ، روند مطالعات ، طراحی و اجرای تقاطع غیر همسطح خوارزمی از جمله لوایحی بود که مورد بحث و تبادل نظر اعضای شورای شهر قرار گرفت و باید و نبایدهای اجرای این پروژه بررسی شد.

عضو شورای اسلامی شهر کرج در این خصوص اظهار داشت: احداث این تقاطع معضلات ترافیکی شهر را کاهش خواهد داد.

رضا شریفی با بیان اینکه باید موانع موجود در اجرای این طرح بررسی و مرتفع گردد بیان داشت: احداث این پل باید به لحاظ سیما و منظر شهری مورد بازبینی قرار گیرد و نیازمند ارائه طرحی مناسب برای رفع این مورد است و از سوی دیگر هنوز تامین اعتبار آن جهت اجرای عملیات صورت نگرفته است.

دبیر شورای اسلامی شهر کرج نیز با بیان اینکه در احداث تقاطعات باید چشم انداز ۵۰ ساله داشته باشیم افزود: با توجه به اینکه احداث برخی تقاطعات در شهر موجب اتصال چندین مسیراصلی در شهر می باشد باید مطالعات و اجرای آنها به گونه ای باشد که از بار ترافیکی کاسته و روان سازی شریان های شهری را به همراه داشته باشد.

امیر حسام عباسی ضرورت احداث تقاطع خوارزمی را ملموس دانست و افزود: احداث پل مذکور هدایت ترافیکی در مسیرهای شمال و جنوب  را منجر می شود.

در ادامه این جلسه علی ترکاشوند شهردار کرج اظهار داشت: به منظور ساماندهی میدان خوارزمی مشاورانی جهت مطالعه و مهندسی در نظر گرفته شده است تا ضرورت احداث پل مذکور را ارزیابی نمایند و پس از اعلام نتیجه و تصویب آن و همچنین تامین اعتبار ، عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

در ادامه بررسی وضعیت نیروهای امانی مورد بحث قرار گرفت که “فاطمه اسکندری” عضو بانوی شورای شهر در این خصوص به ایراد سخن پرداخت.

وی با اشاره به جلوگیری از بیکاری این طیف از نیروها و لزوم مدیریت صحیح این موضوع بیان کرد: در شش ماهه نخست سال شاهد جذب نیروهای امانی به ویژه در سازمان پارکها هستیم که این نیروها در نیمه دوم سال با مشکل تعدیل مواجه می شوند که باید برای جلوگیری از بیکاری این طیف چاره اندیشی کرد.

کمک به انجمن حمایت از زندانیان کرج و همچنین بررسی لایحه بودجه تخصیص یافته به مناطق جهت کمک عمرانی به مساجد و هیات مذهبی و همچنین روند بررسی طرح تفصیلی شهر از دیگر لوایحی بود که در جلسه شورای اسلامی شهر بحث و بررسی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *