• تیر ۱۸, ۱۴۰۳ ۱۸:۱۵

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

فاطمه اسکندری :
پل شهدای حصارک برگ زرینی از خدمات شورای شهر کرج به شهروندان

Byrotit

نوامبر 5, 2015

روتیتر: رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر با اشاره به راه اندازی پل شهدای حصارک، گفت: با اتحاد و همدلی اعضای شورای شهر شاهد به ثمر نشستن برگ زرینی دیگر از زحمات و پیگیری های شورای شهر و شهرداری کرج در کلانشهر کرج هستیم.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر ،فاطمه اسکندری  عملیات اجرایی پروژه بزرگ حصارک را طرحی با استراتژیک بسیار عالی دانست و گفت: این پروژه جزء معدود پروژه های کلانشهر کرج می باشد که به صورت سه سطح غیر همسطح اجرایی می شود و با تکمیل فازهای این پروژه مشکلات ترافیکی شهر به نحو مطلوبی مرتفع می شود.

وی در خصوص نامگذاری این پروژه عمرانی – ترافیکی، افزود: اعضای شورای شهر کرج به منظور ادای احترام به مقام شامخ شهدای کرج به اتفاق آرا این پل را با نام ” شهدای حصارک” نامگذاری کردند.

اسکندری یادآور شد: با برنامه ریزی های صورت گرفته افتتاح فاز اول این پروژه هم اکنون در دستور کار مجموعه مدیریت شهری اعم از شهرداری و شورای اسلای شهر قرار دارد که با پیش بینی های صورت گرفته پروژه عمرانی پل شهدای حصارک هفته آتی به بهره برداری می رسد؛ مهمترین هدف از اجرای این سازه ترافیکی نیز تحقق سیاست های کلان شهری در خصوص کاهش حجم ترافیک شهری است

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج در خصوص ویژگی های پل شهدای حصارک با بیان اینکه پل قدیم حصارک پیش از این در  یک لاین احداث شده بود و حرکت وسایل نقلیه در آن به شکل دو طرفه انجام می شد، گفت: با افتتاح پل مکمل در مسیر جنوب به غرب کمالشهر همچنین در مسیر اتوبان قزوین به خیابان شهید بهشتی با ایجاد یک رمپ جهت گیر، ضمن کاهش خطرات رانندگی سهولت تردد برای وسایل نقلیه  فراهم می شود.

وی، همچنین اتصال مسیر میدان دانشگاه خوارزمی به سمت جاده قزل الحصار را از اتفاقات بسیار خوب در احداث پل مکمل دانست و گفت سهولت در عبور و مرور وسایل نقلیه تاثیرات مثبتی در کاهش ترافیک شهر کرد دارد.

فاطمه اسکندری، تامین نیازهای شهری شهروندان در خصوص رفع بحرانهای ترافیکی را از وظایف اصلی مدیریت شهری خواند و  افزود: امیدواریم ارائه خدمات شهری از سوی شورای شهر و شهرداری به شهروندان موجب جلب رضایت آنها و ارتقای عملکرد مجموعه مدیریت شهری می شود

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: به واسطه تعلق خاطر اعضای شورا به شهدای کلانشهر کرج و درخواست جمع کثیری از معتمدین شهر به شهید والا مقام ملک زاده مقرر شد، ادامه بزرگراه همت به نام این شهید بزرگوار نامگذاری شود.

فاطمه اسکندری در پایان اظهارامیدواری کرد: همه شهروندان رضایت خاطر از عملکرد مدیریت شهری داشته باشند و با ارائه پیشنهادات و راهکارهای خود این مجموعه  را در اجرای پروژه های شهری یاری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *