• تیر ۶, ۱۴۰۳ ۱۵:۰۲

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

اربعین برای جهان اسلام امنیت‌آفرین است

Byrotit

سپتامبر 17, 2022

امام جمعه کرج گفت: در این دوره که تمام دشمنان برای زدن جهان اسلام دست به دست شده‌اند اربعین امنیت‌آفرین است.

به گزارش روتیتر : آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی‌همدانی ظهر جمعه در خطبه‌های نماز جمعه شهر کرج که در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: در این دوره که تمام دشمنان برای زدن جهان اسلام دست به دست شده‌اند اربعین امنیت‌آفرین است.

وی با بیان اینکه اربعین همانند ابررسانه‌ای مقتدر نقش‌آفرینی دارد، تصریح کرد: باید از این ظرفیت به بهترین شکل ممکن بهره برد.

امام جمعه کرج بیان کرد: مراسم اربعین پس از دو سال تعطیلی برگزار می‌شود، بنابراین باید به بهترین و باشکوه‌ترین شکل برگزار شود.

وی خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها بار قبل با به هم زدن برجام مقصر بودند و حالا هم آنها باید این اتفاق را جبران کنند.

آیت‌الله حسینی‌همدانی با بیان اینکه صهیونیست‌ها با دخالت در مذاکرات هسته‌ای منافع کشور ما را تحت تأثیر قرار داده‌اند، گفت: ایران از ابتدای مذاکرات به دنبال توافق است.

وی اظهار کرد: آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نیز در زمین رژیم صهیونیستی بازی می‌کند اما اروپایی‌ها باید بدانند که در ماه آینده به گاز ایران احتیاج پیدا می‌کنند.

امام جمعه کرج بیان کرد: همین چند روز پیش ۱۰ مجموعه دیگر را تحریم کرده‌اند و دوباره می‌گویند ایران به دنبال توافق نیست، بدون باج خواهی منافع ایران را تأمین کنید به دنبال اسرائیل این محور شرارت‌های منطقه نباشید.

وی تصریح کرد: وقتی صحبت از منافع و عزت ایران باشد، تمام ایرانیان چنان جهنمی برای شما درست کنند که راه فراری نداشته باشید.

آیت‌الله حسینی‌همدانی با اشاره به فرارسیدن هفته دفاع مقدس متذکر شد: امروز ۳۰ سال قبل نیست، امروز در رزمایشی تدافعی که اخیراً ارتش انجام داد قسمتی از پهپاد آرش ۲ مورد ارزیابی قرار گرفت، پهپادی که ویژه حمله به تل‌آویو است و این را بدانید هر حرکت کوچکی از سمت شما محو شدنتان را در پی خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *