• تیر ۱۸, ۱۴۰۳ ۰۰:۲۸

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

آبگرفتگی حاصل از بارش برف در میدان مادر رفع شد

Byrotit

دسامبر 25, 2022

سرپرست معاونت محیط زیست و خدمات شهری شهرداری کرج از رفع آبگرفتگی در میدان مادر خبر داد و با اشاره به اینکه دلیل آبگرفتگی، دریچه فاضلاب و رفع آن وظیفه اداره آب و فاضلاب بوده، گفت: با این حال مجموعه مدیریت شهری به منظور تسهیل در رفاه حال شهروندان اقدام به رفع این آبگرفتگی کرد.

به گزارش روتیتر: عباس کمالی روستا افزود: با توجه به بارش برف از ساعات اولیه صبح امروز، یک مورد آبگرفتگی در بلوار شهدای دانش‌آموز در محدوده میدان مادر اتفاق افتاد که عوامل خدمات شهری در منطقه ۹ نسبت به رفع این موضوع اقدام کردند.

وی با یادآوری این موضوع که آبگرفتگی ایجاد شده، مربوطه به دریچه فاضلاب بوده است، اظهار داشت: بر همین اساس اداره کل آب و فاضلاب باید برای رفع این آبگرفتگی اقدام می‌کرد که متأسفانه این مهم از سوی آن اداره کل محقق نشد.

این مسئول اضافه کرد: عوامل مجموعه خدمات شهر در منطقه ۹ پس از اطلاع از موضوع، جهت هدایت آب‌های مسیر و جلوگیری از ورود این آب‌ها به منازل اقدام به انتقال گونی ماسه در محل کرده و آبگرفتگی حاصل را مهار کردند.

سرپرست معاونت محیط زیست و خدمات شهر شهرداری کرج در بخش پایانی صحبت‌های خود گفت:‌امیدواریم دستگاه‌های مرتبط هم به موقع نظارت لازم را داشته باشند تا دیگر شاهد موارد اینچنینی نباشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *