• تیر ۹, ۱۴۰۳ ۰۷:۳۸

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

عطایی: اجرای عملیات هرس زمستانی در منطقه ۹ کرج

Byrotit

نوامبر 30, 2015

روتیتر: سرپرست منطقه ۹ شهرداری کرج، گفت: عملیات هرس زمستان در خیابان‌های اصلی و فرعی منطقه توسط چند اکیپ متخصص و باتجربه و با نظارت کارشناس فضای سبز انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر ،  حسین عطایی  با بیان اینکه با بیان اینکه یکی از اقدامات مهم شهرداری در فصول پاییز و زمستان هرس درختان است، عنوان کرد: عملیات هرس سرشاخه های خشک و هرس فرم درختان سطح منطقه ۹ شهرداری کرج به منظور جلوگیری از خطر سقوط و بروز حوادث احتمالی صورت گرفته است.

سرپرست منطقه ۹ شهرداری کرج اظهار داشت: در اجرای این عملیات به  میزان یکصد و یازده هزار و ۶۰۰ کیلوگرم شاخه و برگ از سطح منطقه جمع آوری شد که هدف اصلی از این اقدام، زیباسازی محیط شهری، افزایش زیبایی درختان زینتی در سطح شهر، تسهیل در عبور و مرور شهروندان همچنین ایجاد دید کافی برای رانندگان وسایل نقلیه است.

عطایی با اشاره به اینکه همه‌ درختان زینتی سطح شهر از قبیل شمشاد، زرشک و برگ نو (ترون) با استفاده از دستگاه مکانیکی شمشاد زن آرایش داده می‌شوند، گفت: بر این اساس عملیات هرس فرم درختان در بلوارهای سطح منطقه و حاشیه معابر جهت زیبایی و همچنین حذف مزاحمت های شاخ و برگ برای عابرین و خودروهای در حال عبور انجام شده است.

این مسئول بیان کرد:  با توجه به برنامه ریزی های انجام شده در حوزه فضای سبز منطقه ۹ شهرداری کرج مقرر شده است که تمامی درختان خشک معابر سطح منطقه به صورت کاملا مکانیزه هرس شوند.

وی در پایان یادآور شد: قطع درختان تنها در صورت خشک بودن درخت و با اخذ مجوز و هماهنگی لازم از سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری کرج صورت می گیرد که عملیات مذکور همچنان در حال پیگیری است و با جدیت تمام به منظور نگهداری از فضای سبز و جلوگیری از بروز خطرات احتمالی انجام می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *