• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۰۷:۰۱

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

سعادت خبرداد:
حذف میدان دانشگاه منطقه ۸ کرج با هدف روان سازی ترافیک شهری

روتیتر: مدیر منطقه ۸ شهرداری کرج از اجرای عملیات اصلاح هندسی در میدان دانشگاه به منظور کاهش ترافیک و روان سازی تردد در محورهای بلوار استقلال – موذن- نبوت و جمهوری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر، سعادت بیان کرد: به منظور کاهش ترافیک و روان سازی تردد در محورهای بلوار استقلال – موذن- نبوت وجمهوری، طرح حذف میدان دانشگاه و تبدیل آن به تقاطع در دستور کار این منطقه قرار گرفت.

وی تاکید کرد: با اجرای اصلاح هندسی میدان دانشگاه و احداث دور برگردان حد فاصل بلوار استقلال و بلوار جمهوری، تردد در این محور روان سازی شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: اهم فعالیت ها در این طرح یکهزار و ۵۰۰ متر طول جدول کشی، جابه جایی ۱۳۰ اصله درخت، نصب و جا به جایی ۹ تابلوی هدایت مسیر، جابه جایی تیرهای برق و روشنایی، نصب چراغ های راهنمایی و بازگشایی مسیر انتهایی بلوار استقلال به خیابان سیزدهم رجایی شهر را شامل می شود.

سعادت عنوان کرد: معضل ترافیک درهسته ی مرکزی کرج و تسهیل در عبور و مرور نیاز به کارشناسی – برنامه ریزی واجرای طرح های کوتاه و بلندمدت دارد که این مهم در منطقه هشت در اولویت برنامه های ترافیکی قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *