• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۰۸:۵۷

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

مردم کرج :به با تجربه ها و امتحان پس داده ها رای می دهیم

Byrotit

فوریه 17, 2016

روتیتر: این پایش و تحقیق در باره ی نظرات و آرای اقشار مختلف و طیف های متنوع مردم کرج و البرز نسبت به رای دادن به کاندیداهایی است که در تلاش هستند با پول و پوستر ، دروغ پراکنی, شعارهای فریبنده و بدون پشتوانه و بدو ن تجربه قابل اتکاء و مرتبط و با کارنامه ای سیاه در حوزه اجرایی و بدون هیچ تجربه ای ، نظر شهروندان را جلب و جذب کنند. در این پایش مردم نشان داده اند که به دلیل هوشیاری و درست پس از توصیه های موکد و بصیر، و راهگشای رهبری معظم انقلاب در خصوص اهمیت انتخابات مجلس و خبرگان و همچنین توصیه های دکتر روحانی رییس جمهور فراجناحی مبنی بر انتخاب افراد با دانش و با تجربه و هشدار های امام جمعه موقت تهران آیت الله موحدی کرمانی مبنی بر انتخاب افراد آزمون پس داده ، هرگز فریب افرادی که در نمایندگی هیچ سابقه ای ندارند و فقط با استفاده از شعارهای رنگارنگ در صدد فریب افکار عمومی هستند نمی خورند و همچون همیشه با بصیرت افزایی مانع از دستخوش قرار گرفتن یکی از مهمترین ارکان نظام یعنی مجلس شورای اسلامی توسط حضور افرادی می شوند که یا ۸ سال کرج را رها کردند و به دنبال فعالیت های اقتصادی خود بودند و یا بدون حتی یک روز تجربه در صدد بهره گیری از پوستر و هزینه های میلیاردی برای فریب افکار عمومی هستند. پایش های ابتدایی اما عمیق نظرات مردم و اقشار مختلف جامعه و بویژه کرج نشان می دهد که مردم فهیم کرج بیش از حد تصور نسبت به افراد نا لایق ، بی تجربه ، نا شایسته ، کسانی که سابقه نمایندگی مجلس ندارند و یا کسانی که در سوابق اجرایی و محلی خود صدها اما و اگر و ایراد و اشکال به جای گذاشته اند و کسانی که فقط در صدد هستند با تخریب و شعارهای کاذب و بدون پشتوانه و ابزارهای نخ نما شده ای همچون مناظره و مجادله در برابر نمایندگان فعلی اما موفق کرج بایستند ، آگاه و هوشیار هستند همچون همیشه .
مردم کرج معتقد هستند که ؛ به سادگی می توان دریافت که چه کسانی بر این اساس دارای شرایط اصلح هستند . چراکه اگر قرار بود هر کسی به دلیل بهره گیری از منابع مالی میلیاردی و یا پوستر های بزرگ و وسیع و البته بدون تجربه و کارنامه موفق و روشن به مجلس راه یابد که سنگ روی سنگ بند نمی شد و هزینه های بسیاری به کشور و کرج وارد می شد .
شهروندان معتقد هستند: ما به خوبی می دانیم آنهایی که در ظاهر هم کمی سابقه غیر روشن دارند ۸ سال در تمامی شرایط ما مردم را رها کردند و به دنبال رتق و فتق مسایل و مشکلات حاشیه ای خود و ارتباط با کمپ ها بودند این افراد نیز هرگز جایگاهی در بین ما ندارند. از سوی دیگر مردم اذعان کرده اند که مجلس جای افراد فاقد تجربه اجرایی و عملی نیست ، مگر شوخی بردار است بدون تجربه در راس امور کشور قرار بگیری . هرگز!
از سوی دیگر در مورد یکی دیگر از کاندیداها نیز معتقد بودند کسی که درگل و لای اجرای کامل یک تقاطع غیر همسطح همچون دانش آموز سال ها گیر کرد به هیچ عنوان از پس وظیفه خطیر نمایندگی بر نمی آید.
هر چند این پایش سنجش میدانی دارای ابعاد جالب و تازه تری بود که انتشار آن بیش از اینها زوایای پنهان نظرات مردم را در باره برخی از کاندیداهای به ظاهر مدعی نشان می دهد اما در مراحل بعدی به انتشار آن پرداخته می شود .
بر این اساس به سادگی می توان دریافت که مردم به افراد با دانش ، با تجربه ، با کارنامه موفق ، و آزمون پس داده همچون نمایندگان فعلی مجلس بیش از سایرین اقبال دارند .
نمایندگانی که نه غرق جناح بندی های سیاسی تند رو در مجلس شدند و نه از حریم و حدود انقلاب و آرمان های شهدا و منافع مردم عدول و عبور کردند .
نمایندگانی که هم گوش به فرمان رهبری بودند و هم همگام دولت های مختلف در حل مشکلات مردم بدون تعصبات حزبی کورکورانه به دنبال مصالح مردم کرج و نظام بودند.افرادی که فقط منافع مردم ، نظام و قانون را سرلوحه آرا و پیگیریهای خود قرار دادند ، بدون هیچ اما و اگری.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *