• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۰۸:۴۸

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

الف ؛به رغم تمام شایعه سازی ها تایید صلاحیت نشد /پایان مهلت اعتراض

Byrotit

فوریه 17, 2016

روتیتر: با اعلام نهایی و قطعی نتیجه آخرین دور از بررسی اعتراض کاندیداهای رد صلاحیت شده توسط شورای نگهبان، فرماندار کرج اسامی نهایی کاندیداهایی که رد شده بودند اما در این مرحله توسط شورای نگهبان تایید شدند را اعلام کرد .
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر به نقل از روابط عمومی فرماداری کرج ،بر اساس اعلام فرماندار کرج آناهیتا حسینی- اکبر حلیم زمهریر- عباسقلی عسگریان سه کاندیدای تایید صلاحیت شده کرج هستند که در آخرین مرحله توسط شورای نگهبان صلاحیتشان تایید شد .
در این میان اما اسمی از کاندیدای الف به چشم نمی خورد هرچند برخی از شایعه سازان در تلاش هستند با تشویش اذهان عمومی به جامعه القا کنند که وی تایید صلاحیت شده است.
پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر در راستای رسالت خبری و اطلاع رسانی خود و به جهت جلوگیری از تشویش اذهان عمومی این خبر را منتشر کرده است چراکه شایعه سازی های دروغین به نوعی تخریب یکی از ارکان نظام جمهوری اسلامی ایران یعنی شورای نگهبان و تشویش اذهان عمومی است .
در همین راستا دکتر ایرانی فرماندار کرج فهرست نامزدهای تایید صلاحیت شده انتخابات را در مرحله آخر که توسط شورای نگهبان تایید شده اند را اعلام کرد.
ایرانی اضافه کرد: شورای نگهبان، پس از بررسی درخواست های رسیدگی مجدد ، اسامی کسانی که به فهرست تایید صلاحیت شدگان اضافه شدند راآناهیتا حسینی- اکبر حلیم زمهریر- عباسقلی عسگریان اعلام نموده است.
معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه شهرستان کرج، فهرست نامزدهای تایید صلاحیت شده در شورای نگهبان انتخابات مجلس شورای اسلامی مرکز حوزه انتخابیه کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا را ۶۵ نفر اعلام کرد و گفت: هنوز از نتیجه بررسی صلاحیت پنج داوطلب متقاضی انتقال به حوزه انتخابیه کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا اطلاعی در دست نیست.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان کرج، “محمد تقی ایرانی”، با بیان این مطلب گفت: پس از پایان مهلت قانونی تجدید نظر شورای نگهبان، مطابق تقویم انتخاباتی ستاد انتخابات وزارت کشور، امروز نتایج رسیدگی به شکایات داوطلبانی که در انتخابات مجلس شورای اسلامی صلاحیت‌شان تایید یا احراز نشده بود، از سوی شورای نگهبان اعلام شد .

ایرانی اضافه کرد: با اعلام فهرست نهایی تایید صلاحیت شدگان انتخابات مجلس شورای اسلامی، تعداد کل نامزدهای تایید صلاحیت شده در حوزه انتخابیه کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا تاکنون به ۶۵ نفر رسیده است.

ایرانی اضافه کرد: شورای نگهبان، پس از بررسی درخواست های رسیدگی مجدد ، اسامی کسانی که به فهرست تایید صلاحیت شدگان اضافه شدند راآناهیتا حسینی- اکبر حلیم زمهریر- عباسقلی عسگریان اعلام نموده است.

وی اضافه کرد: همچنین نام «مژگان خزائی جلیل» از فهرست تایید صلاحیت شدگان حذف شد .

وی افزود: بنابر این بااحتساب افزایش سه نفر به مجموع ۶۳ نفر تایید شدگان قبلی و رد صلاحیت یک نفر ،، مجموع تایید صلاحیت شدگان به ۶۵ نفر رسیده است.

ایرانی اضافه کرد: همچنین پنج نفر از داوطلبین تقاضای انتقال از سایر حوزه های انتخابیه به مرکز حوزه انتخابیه کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا را داشتند که هنوز از نتیجه بررسی این درخواستها اطلاعی به ستاد انتخابات فرمانداری کرج نرسیده است.

وی گفت: کسانی که تایید صلاحیت نشده اند دیگر فرصت شکایت ندارند و تبلیغات نامزدهای تایید صلاحیت شده براساس قانون از ۲۹/۱۱/۹۴ آغاز و تا پایان روز پنجم اسفندماه یکهزار و سیصد و نود و چهار ادامه خواهد داشت و روز ششم اسفند ماه تبلیغات ممنوع بوده و ان شاء الله هفتم اسفند ماه نیز روز اخذ رای خواهد بود که با حضور حماسی ملت ایران و مردم شریف شهرستان کرج انجام می شود.