• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۰۷:۵۴

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

معاون وزیر علوم:
نباید اجازه داد جریان های تخریبی در کشور راه بیفتد

روتیتر: معاون فرهنگی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: همه برادر هستیم و نباید اجازه دهیم جریان های تخریبی در کشور راه بیفتد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر، سید ضیاء هاشمی یکشنبه شب در کنگره ملی شهدای دانشجوی مدافع حرم در پردیس فارابی قم دانشگاه تهران
افزود: دراین شرایط باید با همت واحده و وحدت حرکت کنیم تا کشور و جامعه ما سربلند بماند.
وی ادامه داد: باید با آرمان های شهدا تجدید عهد کنیم که بر راه آن ها پایدار خواهیم بود، آنان برای دفاع از حریم دین اسلام به مسیر سعادت دست یافتند و از دانشگاه که کانون علم و دین و مجاهدت و شهادت است به سمت خدا کوچ کردند
معاون وزیر علوم دانشجویان شهید مدافع حرم را ازنخبگان دانشگاهی عنوان کرد و گفت: دانشجوی شهید از حریم علم در میدان جهاد دفاع کردند.
هاشمی ابراز داشت: فرهنگ شهادت فرهنگ برکت است لذا همواره باید یاد و خاطره شهدا را زنده نگاه داریم و مقام جانبازان و ایثارگران را ارج نهیم.
وی افزود: دانشجویان شهید مدافع حرم از سکوی دانشگاه به آسمان شهادت پر کشیدند و پس از علم در حریم خودسازی و نثارجان خود توفیق پیدا کردند.
هاشمی گفت: آنان در دفاع مقدس از حریم وطن و اینک در دفاع از حرم حضرت زینب کبری (س) جان خود را فدا کردند و در این راستا ما باید حافظ راه و مسیر شهادت باشیم.
وی ابراز داشت: شهدای دانشجوی مدافع حرم توفیق یافتند مسیر تحصیل، دانشگاه و علم را از مسیر شهادت و مجاهدت جدا نکنند و شهید خورشید جاویدی است که در دل ها تابیده است و باید از راه و پیام شهدا درس بگیریم.
وی افزود: باید از شهدای حرم فرا گیریم که اگر دنبال سعادت، پیشرفت و کمال هستیم راه ما راه مجاهده و شهادت است و اگر در این راه توفیقی می خواهیم باید وحدت کلمه داشته باشیم.
در کنگره ملی شهدای دانشجوی مدافع حرم از خانواده های جمعی از این شهیدان تجلیل شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *