• تیر ۱۵, ۱۴۰۳ ۲۲:۴۷

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

ابوالحسنی :
بودجه ۹۵ شهرداری کرج، تخصصی و عملیاتی است

روتیتر: عضو شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه در تدوین بودجه سال ۹۵ توجه به مناطق محروم لحاظ شده، افزود: بودجه ۹۵ کاملا تخصصی، عملیاتی و تحقق پذیر خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر، حمیدرضا ابوالحسنی ضمن اشاره به روزهای پایانی بررسی لوایح بودجه ۹۵ شهرداری بیان داشت: چهارچوب های اساسی بودجه که اعضا به آن توجه دارند، توجه به مناطق محروم، توجه به جلوگیری از رشد فزاینده آلودگی هوا، رفع معضلات ترافیکی و زیرساخت های شهری است.

وی گفت: در بحث پروژه های عمرانی، بیش از ۱۰۰۰ میلیارد تخصیص داده شده است که پروژه هایی از قبیل اصلاحات و ایجاد زیرساخت های ترافیکی در مرکز استان، در دل آن گنجانده شده است.

ابوالحسنی افزود: باید در تدوین بودجه، تمرکز از مناطق توسعه یافته کاهش و به محله هایی که کمتر به آن توجه شده، افزایش یابد و همچنین توجه به مشارکت دادن شهروندان در فرآیند پروژه‌های سالانه لحاظ گردد.

رئیس شورای شهرستانها عنوان کرد: این نوید را به شهروندان شریف کرج میدهیم که در بحث بازیافت زباله و رشد فزاینده دفن زباله و ایجاد آلودگی محیطی، شورا و شهرداری اعتبار خوبی در نظر گرفته است که با اجرایی شدن آن در بحث زباله های عفونی و تفکیک زباله پاسخ گویی به انتظارات آنان، مثبت خواهد بود؛ به شرط آنکه شهروندان نیز در بحث تفکیک زباله از مبداء همکاری بیش از پیش با شهرداری در امر بازیافت زباله داشته باشند.

عضو شورای اسلامی شهر کرج افزود: مهم ترین و اساسی ترین بحث مدیریت شهری تعریف بودجه است که این روزها در کل کشور در حال بررسی و تدوین است و شوراها روزهای پر کاری را طی میکنند تا در موعد قانونی نسبت به انجام فرآیند تدوین بودجه فائق آیند.

وی اظهار داشت: بر همین اساس شورای اسلامی شهر کرج نیز پس از تصویب متمم بودجه، به عنوان پیشفرض وارد بررسی بودجه شده است که روزهای پایانی را طی می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *