• تیر ۱۵, ۱۴۰۳ ۲۲:۲۴

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

پیش از پایان سال جاری:
دوربرگردان تقاطع شهدای دانش آموز به بهره برداری می رسد

Byrotit

مارس 5, 2016 #شهرداری کرج

روتیتر: معاون فنی عمرانی شهرداری کرج از افتتاح دوربرگردان تقاطع غیرهمسطح شهدای دانش آموز در آینده نزدیک و پیش از پایان سال جاری خبر داد و گفت: این دوربرگردان در ادامه و به منظور تکمیل پروژه تقاطع شهدای دانش آموز ساخته شده و به بهره برداری می رسد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر، علی اصغر کمالزاده : احداث زیرگذر دانش آموز با هدف تامین دسترسی مستقیم جهات حرکتی غرب به شرق و بالعکس، شمال به جنوب و بالعکس، شرق به شرق، غرب به غرب و شرق به شمال در شهریورماه سال گذشته اجرایی شد.

وی افزود: در نتیجه احداث این تقاطع، گره ترافیکی موجود در چهارراه دولت بازگشایی و بسیاری از مشکلات تردد شهروندان در این نقطه برطرف شد.

به گفته کمالیزاده، در ادامه تکمیل روند رفع مشکلات ترافیکی شهروندان در نقاط مختلف شهر از جمله این نقطه حساس و پرتردد، معاونت فنی عمرانی بر اساس طرح جامع ترافیک اقدام به اجرای طرح تکمیلی دوربرگردان غیرهمسطح در ضلع غربی پروژه شهدای دانش آموز کرد.

این مسئول، هدف از ساخت دوربرگردان مذکور را روانسازی حرکات ترافیکی و حذف حرکات تداخلی در مسیر شرق به جنوب عنوان کرد.

معاون فنی عمرانی شهردار کرج، با اشاره به اینکه احداث دوربرگردان پروژه شهدای دانش آموز از ۲۳ مهرماه سال ۹۳ آغاز شد، اعتبار تخصیص یافته به طرح را ۷۲ میلیارد ریال ذکر کرد.

وی خاطرنشان کرد: این طرح هم اکنون آماده بهره برداری است و تا پیش از پایان سال جاری، افتتاح خواهد شد تا بخصوص در ایام منتهی به نوروز و تعطیلات که با ترددهای درون شهری بیشتری در مواجه هستیم، ترافیک روان تری را شاهد باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *