• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۱۱:۳۸

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

همزمان با آغاز طرح زوج و فرد:
خطوط اتوبوسرانی منتهی به مرکز شهر تقویت می شوند

روتیتر: مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی کرج و حومه از تقویت خطوط ناوگان اتوبوسرانی منتهی به مرکز شهر همزمان با آغاز طرح زوج و فرد در روزهای پایانی سال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی روتیتر، مهرداد کیانی گفت: همزمان با آغاز طرح زوج و فرد از دهم اسفند ماه سال جاری سازمان اتوبوسرانی کرج همچون سنوات گذشته با تقویت خطوط منتهی به مرکز شهر و افزایش گشتهای کنترل خطوط، نظارت بیشتری بر سرویسهای انجام شده در این محدوده را در دستور کار خود قرار داده است.

این مسئول کنترل و نظارت بیشتر بر ساعات حرکت اتوبوسها از سوی عوامل گشت و کنترل خطوط و استفاده از سرویسهای کمکی در ساعات پیک ترافیک و در صورت نیاز را از اقدامات مهم سازمان در روزهای پایانی سال ذکر کرد.

وی اضافه کرد: با توجه به افزایش سفرهای درون شهری در روزهای منتهی به پایان سال همچنین اجرای طرح محدودیت زوج و فرد در هسته مرکزی شهر این سازمان ضمن تشکیل کمیته ای متشکل از حوزه های معاونت بهره برداری، اجرایی، فنی و روابط عمومی برنامه های ویژه ای را برای ارائه خدمات هر چه مطلوبتر به شهروندان در دستور کار خود قرار داد.

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی کرج و حومه، آماده باش نیروهای حوزه فنی و تعمیر و نگهداری، رنگ آمیزی ایستگاههای عادی و شستشو و نظافت ایستگاههای مکانیزه را از جمله این اقدامات برشمرد.

کیانی، نظارت و تسریع در روند شستشوی اتوبوسها را از اقدامات سازمان در خصوص استقبال از بهار نام برد و نصب بنرهای گرامیداشت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری بر اتوبوسها با مشارکت اداره کل منابع طبیعی استان البرز از دیگر عملکردهای سازمان در روزهای پایانی سال دانست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *