• تیر ۱۵, ۱۴۰۳ ۲۳:۴۲

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

عضو شورای شهر کرج خبر داد؛
نظارت ناظرین بر غرفه های عرضه میوه کیفیت خدمت رسانی را افزایش می دهد

روتیتر:عضو شورای اسلامی شهر کرج، گفت: با توجه به نزدیکی ایام پایانی سال و تعهد سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری کرج جهت افزایش کیفیت خدمت رسانی به شهروندان مناسب با ایام عید، هر غرفه یک ناظر خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر، مریم قهرمانی گفت :در حال حاضر ۶۵ جایگاه عرضه میوه موقت در نقاط ۱۲ گانه شهر با نظارت سازمان میادین و تعاونی روستایی و اداره اصناف مستقر شده است.

وی، پیش بینی و استقرار جایگاه های موقت عرضه میوه شب عید را از جمله برنامه ها و طرح های مدیریت شهری برای رفع نیاز شهروندان در ایام پایانی سال دانست و افزود: با توجه به لزوم ایجاد زمینه های لازم جهت دسترسی آسان شهروندان برای تهیه میوه شب عید این غرفه ها در سطح کلانشهر کرج و فردیس مستقر شده و میزان قابل توجهی میوه توزیع گردیده است.

این عضو شورا از توزیع دو هزار تن پرتقال و ۸۰۰ تن سیب در غرفه های مذکور خبر داد و افزود: هزار تن از این میزان پرتقال و ۳۵۰ تن سیب سهمیه سازمان میادین جهت توزیع در غرفه های سطح شهر می باشد و الباقی توسط تعاونی روستایی و اصناف توزیع شده است.

وی با اشاره به لزوم ارائه محصولاتی با کیفیت بالا به شهروندان تاکید داشت: در سال جاری سعی گردیده از میوه های مرغوب جهت استفاده شهروندان در ایام تعطیلات نوروزی استفاده شود.

این عضو شورا تکریم در ادامه با اشاره به استقرار ناظرین در جایگاه های عرضه میوه بر تکرین شهروندان و کیفیت ارائه خدمات تاکید داشت.

قهرمانی از تمام ناظرین خواست از ابتدا تا انتهای عرضه بر روند توزیع نظارت دقیق و منظم داشته و تلاش خود را برای آسایش و آرامش خاطر مصرف کنندگان بکار بگیرند تا مردم دغدغه خاطری در تهیه میوه شب عید نداشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *