• تیر ۱۸, ۱۴۰۳ ۲۰:۳۱

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

از ابتدای نوروز تا کنون انجام شد؛
ثبت بیش از ۱۸ میلیون تردد خودرو در محورهای مواصلاتی استان البرز

Byrotit

مارس 28, 2016 #باقری, #کرج

روتیتر: کرج – مدیرکل اداره حمل و نقل و پایانه های مسافربری استان البرز گفت: از ابتدای ایام نوروز تاکنون بیش از ۱۸ میلیون تردد خودرو در محورهای استان البرز ثبت شده است.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر، قاسم باقری با اعلام آمار تردد خودرو در محورهای مواصلاتی استان، اظهار کرد: روز گذشته (یکشنبه) در آزادراه کرج – تهران و بالعکس ۲۵۳ هزار و ۴۱۸ تردد خودرو ثبت شده است که نسبت به روز مشابه در سال گذشته کاهش ۱.۱ درصدی را نشان می دهد.

باقری در ادامه آمار تردد روز گذشته در آزادراه کرج – قزوین و بالعکس را ۱۲۱ هزار و ۹۹۹ اعلام کرد که نسبت به روز مشابه در سال گذشته کاهش ۴.۹ درصدی را نشان می دهد.

رشد یک درصدی تردد خودروها در البرز نسبت به سال گذشته

مدیرکل اداره حمل و نقل و پایانه های مسافربری استان البرز آمار تردد در محور کرج – چالوس و بالعکس را ۲۳۲ هزار و ۲۶ اعلام کرد که نسبت به روز مشابه در سال گذشته کاهش ۱۸.۵ درصدی را نشان می دهد.

وی آمار مجموع تردد روز گذشته (یکشنبه) در محورهای مواصلاتی استان را یک میلیون و ۴۶۵ هزار و ۹۸۶ اعلام کرد و گفت: از ابتدای طرح نوروزی تا کنون ۱۸ میلیون و ۶۲۹ هزار و ۶۳۶ تردد از محورهای مواصلاتی استان ثبت شده است که نسبت به سال گذشته افزایش یک درصدی را نشان می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *