• تیر ۱۹, ۱۴۰۳ ۰۲:۴۳

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

معاون خدمات شهری کرج:
شهروندان در زمان اصلاحات شبکه انتقال آب خدمات ویژه دریافت کردند

روتیتر: معاون خدمات شهری شهرداری کرج از ارائه خدمات توسط این معاونت در ایام نوروز و وقوع معضل قطعی آب در برخی مناطق شهر خبر داد و گفت: ارائه این خدمات در قالب همکاری با سازمان آب و فاضلاب انجام گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر، حسن مدیرروستا گفت: در روزهای آغازین سال نو و تعطیلات نوروزی، تعمیرات و اصلاحاتی در شبکه خطوط انتقال آب طالقان به کرج و تهران انجام گرفت که این امر با توجه به نیاز و ضرورت موضوع انجام گرفت.

وی با اشاره به اینکه این تعمیرات با هماهنگی به عمل آمده با معاونت فنی و عمرانی استانداری و همچنین دستگاه های خدماتی و امنیتی انجام گرفت، خاطرنشان کرد: در پی اقدامات صورت گرفته آب شرب مناطق مختلفی از جمله شمال غربی شهر کرج، قسمت هایی از رجایی شهر، اشتراکی، باغستان، شاهین ویلا، بنیاد، حیدرآباد، حصارک بالا و بخش هایی از کمالشهر دچار وقفه در دریافت خدمات حوزه آب و فاضلاب از جمله قطعی یا افت فشار شدند.

این مسئول افزود: شرایط مذکور با توجه به در جریان بودن دید و بازدیدهای نوروزی، مشکلات بسیاری را برای شهروندان ایجاد کرده بود که برقراری تماس های پی در پی مردم با سامانه های مرتبط و نیز درخواست شرکت آب منطقه ای تهران، معاونت خدمات شهری شهرداری کرج را بر آن داشت خدماتی را به مردم در نقاط مذکور به منظور رفع مشکلات آنان ارائه دهد.

مدیرروستا خاطرنشان کرد: صدور مجوز حفاری با ۳۲۰ متر طول در حد فاصل پل شهدای پلیس و خیابان آزادی رجایی شهر و اعلام همکاری سایر حوزه های مرتبط شهرداری با شرکت آب منطقه ای از اقداماتی بود که توسط این معاونت انجام گرفت.

وی، اختصاص چهار دستگاه تانکر آب برای تهیه و انتقال و توزیع آب شرب در محلات مختلف به صورت مستمر در کلیه ایام را نیز به عنوان بخشی دیگر از خدمات ارائه شده توسط این معاونت عنوان کرد و ادامه داد: اختصاص سه دستگاه ماشین بابکت این معاونت، برای لایروبی محل های تعیین شده در منطقه زیاران (مدخل طالقان) توسط شرکت آب منطقه ای نیز به منظور رفع مشکلات موجود، انجام گرفت.

پاسخگویی به تماس های شهروندان و اطلاع رسانی و راهنمایی آنان نیز از اقداماتی بود که توسط معاونت خدمات شهری شهرداری کرج صورت گرفت.

به گفته مدیرروستا، مناطق ۶ و ۷ نیز به همراه سازمان موتوری برای ارائه خدمات مورد نیاز در نقاط مد نظر طی این ایام در حالت آماده باش قرار گرفتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *