• تیر ۱۵, ۱۴۰۳ ۲۰:۱۰

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

همزمان با اعیاد شعبانه؛
اولین همایش پیاده روی خانوادگی در شهرستان فردیس برگزار می شود

روتیتر: مدیر عامل سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری کرج از برگزاری اولین همایش پیاده روی خانوادگی در شهرستان فردیس خبر داد و گفت: این همایش به مناسبت اعیاد شعبانیه برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر، حسین عربیان گفت با اشاره به اینکه همایش مذکور به همت سازمان فرهنگی و با همکاری اداره ورزش و جوانان فردیس برگزار می شود، هدف از اجرای همایش را افزایش شور و نشاط و ترویج ورزش همگانی در میان خانواده و شهروندان اعلام کرد.

این مسئول با بیان اینکه برگزاری همایش به صورت زنده از شبکه سه سیما نیز پخش می شود، یادآور شد: همایش پیاده روی روز جمعه بیست و چهارم اردیبهشت ماه جاری ساعت ۷ صبح برگزار می شود.

وی اضافه کرد: انجام ورزش صبحگاهی و ایجاد شور و نشاط بین شهروندان شرکت کننده، اجرای برنامه های متنوع و برگزاری مسابقه از جمله برنامه های این همایش است و در پایان برنامه نیز پس از قرعه کشی جوایز نفیسی به شرکت کنندگان اهدا می شود.

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری کرج در ادامه بر ضرورت نهادینه کردن ورزش همگانی بین شهروندان تاکید کرد و گفت: گسترش ورزش همگانی در بوستان ها و پارکهای شهر از برنامه های مهم سازمان است.

عربیان با اشاره به اینکه سازمان فرهنگی تا کنون اقدامات موثری در زمینه ترویج ورزش همگانی انجام داده است، برگزاری جشنواره محلات در سه سال متوالی را از جمله این اقدامات برشمرد.

این مسئول برگزاری ورزش صبح گاهی در بیست پارک و بوستان را از دیگر اقدامات این سازمان نام برد و افزود: این مهم توسط کارشناسان مجرب در ورزش در ساعات اولیه صبح انجام می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *