• تیر ۱۵, ۱۴۰۳ ۲۲:۳۶

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

در منطقه ۶کرج:
کمیته درآمدی در منطقه ۶ کرج برگزار شد/لزوم تسریع در نحوه وصول مطالبات

روتیتر: مدیر منطقه ۶ شهرداری کرج از تشکیل کمیته درآمدی در این منطقه به منظور تسریع در نحوه وصول مطالبات شهرداری، تعریف منابع درآمدی جدید و افزایش توان مالی شهرداری این منطقه برای ارائه خدمات رسانی هر چه بیشتر به شهر و شهروندان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر، عزیز صدرنژاد گفت: کمیته درآمدی منطقه ۶ شهرداری کرج برای دومین بار در سال جاری به منظور برنامه ریزی های صحیح برای وصول مطالبات معوق در منطقه تشکیل جلسه داد.

مدیر منطقه ۶ شهرداری کرج افزود: ارائه آمار دقیق صنوف فاقد پروانه کسب، ارسال مجدد پرونده مطروحه، بروز رسانی واحدهای صنفی و معرفی املاک نیمه کاره جهت محاسبه عوارض نوسازی با هماهنگی واحدهای خدمات شهر، نوسازی و درآمد از جمله موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.

صدرنژاد در ادامه ضمن ارائه گزارشی از روند ردیف های درآمدی منطقه ۶ شهرداری کرج خواستار جدیت مسئولان مربوطه در حوزه های حقوقی، اجرائیات، ماده صد، اصناف، نوسازی و درآمد نسبت به پیگیری وصول مطالبات معوق پرونده های ملکی شد.

این مسئول بیان کرد: در جلسه کمیته درآمدی منطقه ۶ شهرداری کرج اقدامات واحد اجرائیات مورد ارزیابی قرار گرفت و مقرر شد قطع انشعابات و اجرای احکام قضایی توسط واحد حقوقی نیز پیگیری و انجام شود.

وی در پایان گفت: همکاری هر چه بیشتر حوزه های خدمات شهری و عمران منطقه ۶ شهرداری کرج در راستای فیش های صادره به طور منظم و با برنامه ریزی از دیگر موضوعات مطرح شده در جلسه مذکور بود که در دستور کار قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *