• تیر ۹, ۱۴۰۳ ۰۹:۳۴

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

چهره معابر منطقه ۹ کرج از تابلوهای غیرمجاز پاکسازی شد

روتیتر: مدیر منطقه ۹ شهرداری کرج گفت: با اجرای طرحی ضربتی و به منظور حفظ زیبایی های بصری سطح شهر، چهره معابر منطقه از تابلوهای غیر مجاز پاک شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر، حسین عطایی گفت: طرح ضربتی جمع آوری تابلوهای غیر مجاز از سطح منطقه ۹ شهرداری کرج با هدف حفظ زیبایی های بصری، رعایت قوانین، افزایش رفاه شهروندان و جلوگیری از بروز حوادث احتمالی ناشی از سقوط تابلوها در خیابان های اصلی و فرعی به اجرا درآمد.

مدیر منطقه ۹ شهرداری کرج افزود: این طرح در چند روز گذشته با همت حوزه های کنترل نظارت و زیباسازی منطقه به صورت ضربتی در جاده محمد شهر، خیابان های شهید بهشتی و طالقانی جنوبی، بلوار بلال و یادگار امام (ره) انجام شد.

عطایی بیان کرد: این عملیات در خیابان فاطمیه، طالقانی جنوبی بلوار شهدای دانش آموز نیز صورت پذیرفت و انواع تابلوهای ال ای دی عمود بر نما، ال ای دی حاشیه معابر و بنرهای تبلیغاتی غیرمجاز از حاشیه معابر پاکسازی شد.

این مسئول با تأکید بر ضرورت جمع آوری تابلوهای غیرمجاز از سطح منطقه ۹ شهرداری کرج اظهار داشت: پاکسازی معابر از تابلوها و بنرهای غیرمجاز با توجه به اهمیت سیمای شهری در ایجاد آرامش، نشاط اجتماعی، حفظ و افزایش بهداشت روانی جامعه و ضرورت پیشگیری از اختلال در سیمای شهری صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه نصب بدون ضابطه و بدون مجوز تابلوهای تبلیغاتی از عوامل دخیل در بروز آشفتگی در نما و منظر شهری است، عنوان کرد: تابلوهای غیرمجاز نه تنها بر سیما و منظر شهری تأثیر گذار هستند بلکه با عدم ایمنی لازم برای شهروندان سبب بروز حوادث و خطرات احتمالی برای آنان می شوند.

مدیر منطقه ۹ شهرداری کرج در پایان خاطر نشان کرد: این اقدام در جهت جلب رضایت شهروندان صورت گرفته و انتظار می رود شهروندان نیز ضمن عدم نصب تابلو های تبلیغاتی غیر مجاز در اجرای این طرح همکاری لازم را با این دستگاه داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *