• تیر ۱۹, ۱۴۰۳ ۰۱:۱۸

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

در منطقه ۴ کرج؛
۶ هزار مترمربع عملیات لوله گذاری به منظور آبیاری فضای سبز انجام شد

روتیتر: مدیر منطقه ۴ شهرداری کرج از اجرای شش هزار مترمربع عملیات لوله گذاری در راستای آبیاری عرصه های فضای سبز محدوده فاز ۴ مهرشهر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر، سید رضا فیض گفت: به اقدامات حوزه فضای سبز منطقه ۴ شهرداری کرج طی هفته های اخیر اشاره کرد و گفت: با توجه به روند بحران آب شرب و لزوم صرفه جویی در آن، این حوزه عملیات حفاری و لوله گذاری را با هدف تغییر سیستم آبیاری عرصه های فضای سبز از شرب به خام در فاز ۴ مهرشهر به انجام رسانده است.

مدیر منطقه ۴ شهرداری کرج بیان کرد: در این راستا عملیات لوله گذاری لوله های نمره ۱۱۰ به طول دو هزار متر مربع و لوله نمره ۱۶ به طول چهار هزار متر مربع در حد فاصل پل سردخانه تا آتش نشانی صورت گرفت و طی آن مساحتی به متراژشش هزار متر مربع از عرصه فضای سبز از آب خام بهره مند شدند.

فیض بیان کرد: فضاهای سبز، بخشی از منظر شهری می باشند که علاوه بر تامین بهداشت محیط شهری نقش بسیار مهمی در ایجاد سلامت روحی و جسمانی شهروندان دارد.

وی اضافه کرد: کارکرد تفریحی، تعدیل آلودگی هوا و زیباسازی محیط شهری از دیگر کارکردهای مربوط به فضای سبز شهری می باشد که حوزه فضای سبز منطقه ۴ شهرداری کرج نیز اجرای طرح های مرتبط با این مهم را در دستور کار سالیانه خود قرار داده و اقدامات مطلوبی را به اجرا در می آورد.

مدیر منطقه ۴ شهرداری کرج در پایان افزود: برنامه‌ریزی به منظور توسعه فضاهای سبز شهری، نیازمند رعایت معیارها و استانداردهای توسعه این عرصه‌های سبز می باشد و با توجه به تغییر و تحولات صورت گرفته در گستره زندگی شهرنشینی، ایجاد فضاهای سبز وسیع از نیازهای ضروری سطوح مختلف شهری به حساب می آید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *