• تیر ۱۵, ۱۴۰۳ ۲۳:۴۶

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

با تصویباعضای کمیسیون بودجه:
پرسنل مدیریت شهری کرج در مشهد مقدس صاحب مجموعه اقامتی جدید می شوند

Byrotit

مه 29, 2016

روتیتر: رئیس کمیسیون برنامه و بودجه ی شورای شهر کرج از افزایش سرانه ی رفاهی مدیریت شهری کرج در مشهد مقدس خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر، نمایندگان مردم در شورای کرج، صبح امروز به لایحه ای رای مثبت دادند که بر مبنای آن طی تهاتر با ملکی موسوم به باغ ارتش در منطقه ۶ این کلانشهر، پرسنل مدیریت شهری کرج در شهر مقدس مشهد، صاحب یک مجموعه جدید اقامتی خواهند شد.

روح الله کیان ضمن اعلام این خبر گفت: این اقدام با هدف افزایش سرانه ی رفاهی پرسنل در شهر مقدس مشهد و ایجاد زمینه مساعد جهت استفاده ی کلیه ی پرسنل انجام گردیده است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه در ادامه افزود: در ادامه شصت و نهمین جلسه بودجه در خصوص واگذاری و جابجایی کیوسک مطبوعات مقررر شد هر گونه واگذاری و تغییرات در واگذاری، با نظارت هیئت مدیره که احدی از اعضای شورای شهر نیز در آن عضو می باشد، صورت گیرد.

تامین منابع مالی بزرگراه شمالی از دیگر موضوعات و لوایح مطرح شده در کمیسیون بودجه بود که روح الله کیان به آن اشاره نمود و در این خصوص تصریح کرد: طی تصمیمات اتخاذ شده مقرر گردید یکسری زمین های بارگذاری شده در اختیار پیمانکار قرار بگیرد که البته این پیشنهاد با مخالفان و موافقانی روبرو بود که در نهایت تصمیم گیری به جلسه آینده موکول شد تا پس از ارائه گزارشات لازم و جامع در خصوص این پروژه نسبت به تامین مالی آن تصمیم گیری شود.

این مسئول در آخر از تصویب راه اندازی پروژه ی پشتیبانی و توسعه ساماندهی مدیریت پیمانکاران، قراردادها، جلسات و مصوبات مرکز، به منظور تجمیع اطلاعات مربوط به موارد ذکر شده و سهولت دسترسی به این منابع خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *