• تیر ۱۳, ۱۴۰۳ ۱۴:۵۰

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

با برخورداری از بیش از یک هزار عضو؛
پایگاه بسیج شهید سلطانی بزرگترین پایگاه شهرداری کرج است

Byrotit

مه 29, 2016

روتیتر: فرمانده پایگاه بسیج شهید سلطانی شهرداری کرج، اظهار داشت: این پایگاه با برخورداری از بیش از یک هزار و ۱۰۰ عضو، بزرگترین پایگاه بسیج شهرداری ایران کوچک محسوب می شود که بخش قابل توجهی از اعضای آن را بانوان تشکیل می دهند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر، نخستین جلسه شورای پایگاه بسیج خواهران شهید سلطانی شهرداری کرج با حضور بانوان فعال این پایگاه روز گذشته در محل ساختمان شهرداری کرج برگزار شد و ضمن آن فرمانده پایگاه به بیان بخشی از خواسته ها و اهداف مد نظر بسیج در سال جاری بخصوص در حوزه بانوان پرداخت.

محمد قاسمی وند، با تاکید بر موفقیت های پایگاه شهید سلطانی در سطوح سازمانی و کشوری، اظهار داشت: این پایگاه در مجموع عملکردی موفق داشته و نمونه بوده است که امیدواریم روند این موفقیت در سطح بانوان نیز تداوم داشته و بتوانیم تعداد زیادی از نیروهای این دستگاه را به سمت بسیج و اهداف بلند آن هدایت کنیم.

وی، به روز بودن و عملکرد متناسب بسیج با نیازهای روز جامعه را یکی از اساسی ترین و محوری ترین ابعاد این نهاد مردمی عنوان کرد و بویژه این اصل در حوزه بانوان از اهمیتی مضاعف برخوردار است.

این مسئول، بخش زیادی از مسئولیت هماهنگی و طراحی برنامه های متناسب با نیاز جامعه را به عهده شورای پایگاه عنوان کرد و ضمن تقدیر از کبری وجیهه، مسئول سابق بسیج خواهران این پایگاه و رابط شورای خواهران حوزه ، طیبه حقیقت جو را به سمت های مذکور انتصاب و معرفی کرد.

مسئول جدید بسیج خواهران شهید سلطانی شهرداری کرج نیز در این جلسه به بیان اهداف و برنامه های مد نظر پرداخت و از خدمات مسئول سابق تجلیل کرد.

طیبه حقیقت جو، از بانوان شورای پایگاه بسیج بانوان شهید سلطانی شهرداری خواست با ارائه طرح ها و برنامه هایی که منطبق با مسئولیت های ابلاغی همخوانی دارد، به تحقق اهداف این بخش کمک کنند.

در پایان این جلسه احکام و ابلاغیه های اعضای شورا به آنان ابلاغ شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *