• تیر ۹, ۱۴۰۳ ۱۰:۲۶

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

۴۰۰ تابلو راهنمایی رانندگی در منطقه ۴ کرج نصب شد

Byrotit

مه 30, 2016

روتیتر: مدیر منطقه ۴ شهرداری کرج گفت: در راستای افزایش ایمنی و تسهیل در رفت و آمد شهروندان بالغ بر ۴۰۰ عدد تابلو و علامت ترافیکی در سطح منطقه نصب و بازسازی شد.

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی روتیتر، سید رضا فیض گفت: حوزه ترافیک منطقه ۴ شهرداری کرج با هدف تأمین امنیت جانی و تسهیل در عبور و مرور شهروندان، روان سازی ترافیک، کاهش تصادفات رانندگی و تکریم معلولان و جانبازان اقدامات مطلوبی را تا به امروز در سطح منطقه به انجام رسانده است.

مدیر منطقه ۴ شهرداری کرج به تشریح اقدامات انجام شده پرداخت و اظهار داشت: بر این اساس تعداد ۳۵ عدد تابلوی پارکینگ مخصوص افراد معلول در بلوار شهرداری روبروی بانک ملی و خیابان ۱۱۲ روبروی درب شهرداری منطقه و بلوار شهید خانزاده روبروی پاسگاه راهور در راستای رفاه حال معلولان و جانبازان نصب شد.

فیض گفت: همچنین تعداد ۲۸ عدد تابلوی بن بست در بلوار ارم خیابان ۱۱۵ و فرعی های اول تا پنجم خیابان پیچک و دیگر نقاط سطح منطقه ۴ شهرداری کرج نصب شده است.

وی با اشاره به نصب ۲۰۰ عدد تابلوی انتظامی در سطح منطقه ۴ شهرداری کرج به منظور افزایش ضریب امنیت شهروندان از نصب و مرمت تعداد ۱۵۰ عدد تابلو جهت نما در مناطق پر خطر و حادثه خیز از جمله زیر گذر پل سوم خرداد، تقاطع حسین آباد با راه آهن و دور برگردان خیابان دوم خبر داد.

این مسئول در ادامه بر ضرورت پرداختن به برنامه های کارشناسی در راستای کاهش حجم ترافیک شهری تاکید کرد و گفت: عدم توجه به اقدامات کارشناسی موجب بروز بحران های ترافیکی در سطح شهر می شود.

مدیر منطقه ۴ شهرداری کرج در پایان انجام مطالعات و تحقیقات مورد نیاز حمل و نقل درون شهری را مهم ارزیابی کرد و با بیان اینکه تحقق این امر در نهایت به مدیریت ترافیک در کلانشهر کرج منتهی می شود، افزود: ساماندهی فضای شهری نیز می تواند اثرات پایداری بر مرتفع ساختن معضلات ترافیکی داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *