• تیر ۱۱, ۱۴۰۳ ۱۵:۲۷

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

در منطقه ۶ شهرداری کرج:
بیش از ۱۵ میلیارد ریال توسط واحد اجرائیات وصول شد

روتیتر: مدیر منطقه ۶ شهرداری کرج ضمن تشریح برنامه های واحد اجرائیات این منطقه از وصول ۱۵ میلیارد و۷۲۰ میلیون ریال توسط این واحد در خرداد ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر، عزیزالله صدرنژاد گفت: وصول این مطالبات به مبلغ ۱۵ میلیارد و ۷۲۰ میلیون ریال به صورت نقدی و ۱۹۰ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال از آن به صورت چک صورت گرفته است.

صدرنژاد با اشاره به اجرای یک حرکت جهادی برای شناسایی مودیان بدهکار و ابلاغ و اخطار به آنان از طریق کانال های قانونی در نیروهای واحد اجرائیات منطقه ۶ شهرداری کرج گفت: این سطح از وصول مطالبات حاصل تلاش های شبانه روزی پرسنل این واحد بوده است.

این مسئول عنوان کرد: در این خصوص تحویل و ابلاغ اخطاریه ۱۷۰ مورد و درخواست و اخذ احکام قضایی ۱۴۰ مورد و دریافت احکام قضایی ۷ مورد بوده است. همچنین تنظیم صورتجلسه رفع خلاف به تعداد ۱۳ مورد و درخواست پلمپ واحدهای تجاری و اداری ۵۰ مورد و پلمپ واحدهای بدهکار و تخریب ۵۰ مورد می باشد.

وی این سطح از وصول مطالبات را حاصل تلاش های شبانه روزی پرسنل دانست و همچنین از همکاری و مساعدت مردم فهیم منطقه ۶ شهرداری کرج با نیروهای واحد اجرائیات برای وصول مطالبات تشکر کرد.

مدیر منطقه ۶ شهرداری کرج بیان کرد: با در پیش گرفتن این روند در واحد اجرائیات، سطح درآمد شهرداری منطقه افزایش بیشتری پیدا خواهد کرد و به تبع آن سطح خدمت رسانی به مردم منطقه ۶ شهرداری نیز ارتقاء می یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *