• تیر ۱۳, ۱۴۰۳ ۱۴:۵۹

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

اولویت های منطقه ۹ کرج تبیین و تدوین شد

روتیتر: مدیر منطقه ۹ شهرداری کرج دراولین نشست خود با مدیران این منطقه، ضمن قدردانی از زحمات حسین عطایی مدیریت سابق منطقه برنامه های کاری منطقه براساس بودجه تعین شده سال ۹۵ را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر، عزیز صدرنژاد گفت: از جمله این برنامه ها شناخت نیازمندی روزمره شهروندان در تمامی موارد خصوصا در زمینه های عمرانی، خدماتی، فضای سبز و ترافیک و به تبع آن ارائه خدمات متناسب به عنوان متولی خدمت رسانی به مردم می باشد.

این مسئول خاطرنشان کرد: در برنامه های کاری، احساس مسولیت سرلوحه امور قرار دارد بر این اساس مسئولین واحدها موظف هستند شخصا به امورات مردم رسیدگی نموده و در راستای آموزش به کارکنان زیر مجموعه و تعیین جانشین در نبود خود نیز اقدام کنند تا شهروندان در انجام کارها و خواست های خود دچار سرگردانی نشوند.

صدر نژاد با تاکید بر ایجاد درآمدهای پایدار عنوان کرد: در راستای تحقق این مهم حوزه شهرسازی با همکاری بخش های درآمدزایی از جمله واحد درآمد، اصناف، نوسازی درجذب بودجه تعیین شده نسبت به شناسایی صنوف، پاساژها و مجتمع های تجاری و مسکونی اقدام نماید.

وی از دیگر امور اجرایی در سطح منطقه را انجام کارهای عمرانی، خدماتی و رفاهی و جمع‌آوری زباله و تامین دیگر خواست های بحق شهروندان دانست و افزود: در برنامه میان مدت پروژه‌هایی را در سال ۹۵ در دست اقدام داریم که بودجه لازم برای این پروژه‌ها تعریف شده و به کمک شورا و شهرداری این برنامه‌ها به موقع به اجرا در خواهد آمد .

این مسئول، همچنین مهیا کردن فضای شهری برای خدمات دهی هرچه بهتر به شهروندان را از اقدامات دیگر برشمرد و خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت اقتصادی جامعه و منابع درآمدی شهرداری که از محل صدور پروانه بوده سعی کردیم خدمات ویژه به مناطق مختلف ارائه داده شود.

وی با اشاره به جایگاه مهم بخش فنی و عمرانی در اجرای سریع پروژه ها و خدمت رسانی هرچه بهتر به شهروندان گفت: مسؤلین عمرانی با اقداماتی از قبیل جدول‌گذاری، ایجاد جوی، ایجاد کانال برای جمع‌آوری آبهای سطحی، زیرسازی برای آسفالت و لکه‌گیری معابر می کوشند فضایی فراهم کنند تا شهروندان از عدالت اجتماعی برخوردار شوند .

مدیر منطقه ۹ در پایان ساماندهی پارکها، شوارع اصلی و فرعی، میادین سطح شهر در محلات مختلف و ساماندهی ورودی شهر و همسطح‌ سازی پیاده‌روها را از دیگر اقداماتی دانست که باید مد نظر قرار گیرد .

وی در پایان بیان کرد: این منطقه علاوه بر پروژه‌های عمرانی و خدماتی وظایف مهمی در بحث فرهنگی، به عهده دارد که در این زمینه، نیاز به همکاری همه جانبه تمامی واحدها با روابط عمومی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *