• تیر ۱۳, ۱۴۰۳ ۰۸:۵۸

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

ایجاد مدیریت واحد شهری گامی در توسعه سرمایه گذاری شهر است

Byrotit

جولای 27, 2016

روتیتر: نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: ایجاد مدیریت واحد شهری منجر به بروز اقدامات موثر در شهر می شود و نتایج مطلوبی به همراه خواهد داشت و بهره مندی از فرصت های سرمایه گذاری در شهر را رونق خواهد داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر، محمد علی بخشی در همایش سرمایه گذاری پایدار که به همت مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج و با حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی در سالن اجتماعات موسسه تحقیقاتی اصلاح و نهال بذر برگزار شد ایجاد مدیریت واحد شهری در کرج را تاکید داشت و افزود: تحقق مدیریت واحد شهری درآمد پایدار را موجب و بسیاری از مشکلات این حوزه را برطرف می کند.

وی با تاکید بر اینکه در مقوله سرمایه گذاری غفلت شده است، گفت: برای توسعه و پیشبرد کشور در حوزه اقتصادی استفاده از توان بخش خصوصی ضروری است.

علی بخشی با اشاره به اینکه دولت در سال های نه چندان دور از ورود بخش خصوصی به پروژه ها واهمه داشت، اما امروز به این باور رسیده است که باید از این ظرفیت نهایت بهره را ببرد، گفت: در شهر نوپایی مانند کرج حضور سرمایه گذاران می تواند به رفع کمبودها کمک کند.

وی با اشاره به لزوم ایجاد مدیریت واحد شهری در کرج، گفت: توجه به درآمد پایدار مدیریت شهری، بسیاری از مشکلات این حوزه را برطرف می کند.

نائب رئیس شورای شهر کرج با تاکید بر اینکه ساخت هتل و بیمارستان در شهر کرج از فرصت های سرمایه گذاری محسوب می شود، گفت: امید است با برگزاری این جلسات و جذب سرمایه گذار، احساس تعلق خاطر در شهر ایجاد کنیم که این امر می تواند در کاهش معضلات موثر باشد.

علی بخشی بیان کرد: هم اکنون در استان البرز فضایی ایجاد شده که سرمایه گذار بخش خصوصی با اطمینان خاطر سرمایه گذاری می کند در این راستا می توان از ظرفیت توریست، گردشگری و جاذبه های موجود در البرز که در کمتر استانی وجود دارد، بهره برد.

وی در پایان افزود: بخش دارو، دامداری، دامپروری و هتلداری ظرفیت بسیار خوبی برای سرمایه گذاری محسوب می شود که باید با تسهیل گری به اجرایی شدن این مهم در شهر کمک کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *