• تیر ۱۱, ۱۴۰۳ ۰۹:۴۱

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

بازدید مدیرکل بازرسی و ارزیابی عملکرد سازمان ملی زمین و مسکن از اداره کل راه و شهرسازی استان البرز

روتیتر: مهندس مجیدی ضمن این بازدید ، عملکرد یگان حفاظت از اراضی استان البرز را مورد ارزیابی قرار داد

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر، مدیرکل بازرسی و ارزیابی عملکرد سازمان ملی زمین و مسکن ضمن بازدید از اداره کل راه و شهرسازی استان البرز در جلسه حفاظت از اراضی و املاک این اداره کل نیز شرکت نمود.

مهندس مجیدی طی این جلسه ضمن تاکید بر حفظ حقوق بیت المال و جلوگیری از سوء استفاده و تصرف افراد سودجو در اراضی ملی ، بر نقش یگان ویژه حفاظت از اراضی در این امر اشاره کرد و همکاری تمام دستگاه های اجرایی بخصوص اداره کل راه و شهرسازی استان البرز را در جهت تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص صیانت از حقوق بیت المال را خواستار شد.

وی در ادامه ضمن ارزیابی عملکرد یگان حفاظت اراضی از زمان استقرار در اداره کل راه و شهرسازی استان البرز، از مدیریت املاک و حقوقی که در طول سالهای اخیر با پیگیری های موثر و عملکرد مناسب باعث بازگرداندن حقوق دولت شده تقدیر و تشکر کرد.

در ادامه این جلسه مهندس حمید صفری، مدیر املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان البرز با ارائه عملکرد این اداره کل در خصوص رفع تصرف افراد از اراضی ملی بیان داشت امیدواریم پس از این و با همکاری یگان انتظامی ویژه شاهد جلوگیری بیشتر از تضییع حقوق بیت المال دراستان البرز باشیم.

در این جلسه رحمت پور- رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات ، سرهنگ صمدپور- فرمانده یگان حفاظت از اراضی استان البرز، مهندس امیری – رئیس اداره املاک و بانک زمین و همچنین مهندس شریفی – سرپرست اداره شناسایی و حفاظت از اراضی نیز حضور داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *