• تیر ۱۱, ۱۴۰۳ ۱۰:۵۱

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

آغاز ساماندهی حاشیه پل قدیمی کرج/ احداث فضای سبز عمودی در منطقه ۱۱

Byrotit

جولای 28, 2016

روتیتر: به همت سازمان پارکها و فضای سبز و منطقه ۱۱ شهرداری کرج، با احداث فضای سبز عمودی در ورودی حصار، حاشیه پل قدیمی کرج ساماندهی می شود.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر، همزمان با افتتاح و بهره برداری از پل حامی، محمدرضا زین العابدینی مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز به همراه فاطمه آجرلو عضو و ناظر شورای شهر در سازمان از فضای زیر پل قدیمی کرج بازدید کردند.

زین العابدینی در حاشیه این بازدید اظهار داشت: طبق برنامه ریزی های به عمل آمده قرار است که از سوی واحد فضای سبز شهرداری منطقه ۱۱ و با همکاری سازمان پارکها، عرصه موجود در زیر پل قدیمی کرج در ورودی حصار که تاکنون محلی برای تجمع کارتن خواب ها و معتادان بود، ساماندهی شود.

وی افزود: با اجرای این طرح در زیر پل قدیمی کرج، فضای سبز عمودی و تفرج گاه سنگی ایجاد می شود که با توجه به موقعیت منطقه، این اقدامات در جذب توریست و رونق گردشگری منطقه ۱۱ بسیار تاثیرگذار است.

این مسئول عنوان کرد: هم اکنون فاز اول اجرای این پروژه از سوی واحد فضای سبز منطقه ۱۱ آغاز شده و ایجاد راه و معبر و هموار کردن سطوح در حال اجراست.

زین العابدینی با اشاره به اینکه این پروژه دارای ۳ فاز است، ادامه داد: در راستای اجرای فضای سبز این پروژه که دارای مساحتی بالغ بر سه هزار مترمربع است، از گونه های مختلف گل و گیاه و درخت اعم از تبریزی، بید مجنون، درختچه های تزئینی و … استفاده خواهد شد.

در ادامه این بازدید فاطمه آجرلو عضو شورای شهر نیز با اشاره به اینکه در گذشته زیر پل قدیمی کرج محلی برای تجمع معتادان و جولانگاه کارتن خوابان شده بود، اظهار داشت: به طور قطع این اقدام حرکتی بزرگ در راستای کاهش بزهکاری های اجتماعی در این منطقه است.

این مسئول گفت: مدیریت شهری کرج اهتمام ویژه ای برای ایجاد اماکن تفرجی و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان دارد که به طور قطع با اتمام این پروژه، زیر پل قدیمی کرج به یکی از اماکن پرتردد و تفریحی تبدیل می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *