• تیر ۱۶, ۱۴۰۳ ۰۰:۵۱

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

اولین جلسه کمیته درآمدی در منطقه ۷ کرج برگزار شد

Byrotit

آگوست 6, 2016

روتیتر: مدیر منطقه ۷ شهردری کرج از برگزاری اولین جلسه کمیته درآمدی در راستای ارتقاء سطح درآمد شهرداری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر، این جلسه با حضور معاونین، مسئولین واحد های مرتبط و با محوریت بررسی موضوع افزایش سطح درآمد و جذب بودجه حداکثری برگزار شد.

در این جلسه که با حضور سید رضا فیض مدیر منطقه ۷ شهرداری کرج برگزار شد؛ مسئولین در خصوص مسائل مالی و راهکارهای افزایش درآمد های شهری ارائه پیشنهادات و راهکارهای دادند.

ارائه آمار دقیق صنوف فاقد پروانه کسب، ارسال مجدد پرونده مطروحه، بروز رسانی واحدهای صنفی و معرفی املاک نیمه کاره جهت محاسبه عوارض نوسازی با هماهنگی واحدهای خدمات شهر، نوسازی، اجرائیات و درآمد را از جمله موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.

مدیر منطقه۷ کرج در این خصوص گفت: با توجه به اینکه شهرداری نهادی خود کفاست و درآمدها و هزینه های جاری جهت ارائه خدمات عمرانی و شهری را از طریق منابع داخلی و خارجی خود تامین می کند، لذا ضرورت تشکیل جلساتی با هدف ارتقاء درآمدزایی منطقه و پیگیری هرچه بیشتر وضعیت مطالبات و هزینه های شهرداری با ارائه نظرات و ایده های مختلف در زمینه های مشارکتی در تمامی زمینه های فعالیت شهرداری یک ضرورت می باشد.

این مسئول اظهار داشت: در جلسه کمیته درآمدی منطقه اقدامات واحد اجرائیات را مورد ارزیابی قرارداد و مقرر شد قطع انشعابات و اجرای احکام قضایی توسط واحد حقوقی نیز پیگیری و انجام شود .

وی در پایان افزود: همکاری حوزه های مرتبط از جمله معاونت های خدمات شهر، عمران، مالی، حقوقی و شهرسازی در راستای کسب درآمد از دیگر موضوعات مطرح شده در جلسه مذکور بود که در دستور کار قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *