• تیر ۹, ۱۴۰۳ ۰۹:۵۳

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

توانمندسازی منابع انسانی بهره وری هر چه بشتر مدیریت شهری را به دنبال دارد

Byrotit

آگوست 20, 2016

روتیتر: معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری کرج گفت: در علم مدیریت امروز ، توجه و رسیدگی به نیروهای انسانی و برقراری عدالت میان آنها نسبت به سایر عوامل در اولویت قرار دارد و مدیریت شهری این کلانشهر نیز توانمند سازی و ارتقای سطح مهارت های پرسنل خود را با جدیت تمام پیگیری می کند تا از این طریق به اهداف سازمانی خود جامه عمل بپوشاند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر، بهروز آقا محمدی گفت : نیروهای انسانی کارآمد و فنی موجب تحقق اهداف سازمان و انجام هر چه مطلوب‌تر امور می‌شوند که باید توجه ویژه‌ای به این افراد از سوی مسئولان ذی‌ربط صورت گیرد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری کرج اظهار داشت: شهرداری این کلانشهر نیز تربیت نیروهای ماهر و باتجربه را در دستور کار خود قرار داده است و بر آن هست تا با فراهم کردن شرایط مطلوب برای کارکنان و تأمین نیازهای آن‌ها بهره‌وری آن‌ها را درزمینهٔ رسیده به اهداف دستگاه بیشتر کند.

آقا محمدی ادامه داد: با تأکید شهردار کرج و همکاری و همفکری نمایندگان مردم در مجلس شهری این کلانشهر برنامه‌ریزی‌هایی در راستای ارتقاء جایگاه و تأمین نیازهای موردنیاز کارکنان این دستگاه صورت گرفته است و کمیته کارکنانی با جدیت این مهم را پیگیری می‌کند.

این مسئول گفت: از دیگر مسائلی که به فعالیت مطلوب و کارآمد کارکنان کمک شایانی می‌کند، توجه به برقراری عدالت در میان کارکنان است که شهرداری کرج تحقق این مهم بر اساس مقررات و کسب شرایط لازم قانونی را برای تمام نیروهای خود به‌صورت یکسان فراهم کرده است.

وی بیان کرد: نیازسنجی‌های آموزشی متناسب با فعالیت‌های کارکنان، هماهنگ و همسو کردن هر چه بیشتر کارکنان با دستگاه، افزایش رضایت شغلی و بهبود روحیه کارکنان، بروز رسانی دانش و توان نیروهای انسانی و تقویت روحیه همدلی و همکاری در میان آن‌ها ازجمله اهداف شهرداری کرج هست که تاکنون برنامه‌های مختلفی را نیز در این راستا به اجرا درآورده است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری کرج یادآور شد: اجرای آموزش و بهسازی نیروی انسانی سبب می‌شود تا افراد بتوانند متناسب با تغییرات مدیریت شهری و محیط، به‌طور مؤثر فعالیت‌هایشان را ادامه داده و دفترکی خود بیفزایند و باید به این امر توجه داشته باشیم که ثروت سازمان‌های امروزی دیگر سرمایه‌های فیزیکی و فنّاوری نیست بلکه شالوده ثروت هر سازمان را کارکنان در قالب دانش و مهارت و انگیزه‌هایشان تشکیل می‌دهند.

آقا محمدی در پایان خاطرنشان کرد: منشاء اصلی برتری رقابتی فنّاوری‌ای جدید نخواهد بود، بلکه ابتکار عمل، خلاقیت، تعهد، جلب حمایت و مشارکت کارکنان است که در سایه توانمندسازی به دست خواهد آمد و در مدیریت پروژه‌های شهری که هرکدام را می‌توان به‌مثابه سازمانی تلقی کرد کارکردها و نقش نیروی انسانی به‌عنوان اصلی‌ترین سرمایه هر پروژه جایگاه ویژه‌ای دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *