• تیر ۱۴, ۱۴۰۳ ۱۱:۳۲

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

خدایا این قربانی را از ما بپذیر که در راه حریم عدالت قربانی شد

روتیتر: ذاکر حیدری از جمله رزمندگانی بود که برای دفاع از حرم دختر حضرت حیدر(ع) به همراه همرزمانش به سوریه هجرت کرد و حین مبارزه با تروریست‌های تکفیری خون پاکش به زمین ریخت و روحش برای همیشه زنده شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر، فرزند سردار شهید ذاکر حیدری شهید مدافع حرم گفت: خدایا این قربانی را از ما بپذیر که در راه حریم عدالت قربانی شد.
امروز در مراسم تشییع ذاکر حیدری شهید مدافع حرم محمدی حیدری فرزند این سردار نامه‌ای را که برای پدرش نوشته بود قرائت کرد: از وقتی چشم باز کردم او یک رزمنده بود و همیشه علیه استکبار جنگیده و حق طلب و ولایی بوده است و مادرم همیشه تعریف می‌کند که در دوران جنگ تحمیلی همیشه در میدان نبرد بود و گاهی به خانه می‌آمد، پدرم دو خانه داشت اولین خانه‌اش جبهه بود و وقتی در خانه بود دلش برای جبهه تنگ می‌شد البته حق هم داشت زیرا بهترین بندگان خدا آنجا بودند و در آنجا پدرم به خدا نزدیک‌تر بود.

پدرم آنقدر تواضع و فروتنی داشت که آشنایان سمت او را نمی‌دانستند و امروز که شهید شده‌ با افتخار سرمان را بالا نگه می‌داریم و افتخار می‌کنیم که در راه خدا و انقلاب به آرزویش رسیده است از پدرم می‌خواهم ما را دعا کند که راه را گم نکنیم و برای سربلندی اسلام و طول عمر رهبر اسلام دعا کند و در پایان می‌گویم خدایا این قربانی را از ما بپذیر که در راه حریم عدالت قربانی شد.

هفدهمین ستاره‌ آذربایجان در این هفته در آسمان سوریه و در منطقه حلب درخشید و به جمع کربلائیان عاشورایی پیوست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *