• تیر ۱۹, ۱۴۰۳ ۰۳:۲۱

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

جاده تندرستی و ادامه بلوار دانش به زودی به بهره برداری می رسد

روتیتر: غفور قاسم پور اظهار داشت: جاده تندرستی واقع در منطقه ۴ شهرداری کرج، به منظور استفاده شهروندان جهت پیاده روی و انجام فعالیت هایی مانند دوچرخه سواری احداث شده است که با تلاش مجموعه مدیریت شهری کرج، اخیرا حدود یک کیلومتر به این جاده اختصاص داده شد که در حال تکمیل است و بزودی شهروندان می توانند از ظرفیت این جاده استفاده لازم را ببرند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر، عضو شورای اسلامی شهر کرج در دویست و شصت و دومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج از تکمیل و افتتاح جاده تندرستی و ادامه بلوار دانش در منطقه ۴ شهرداری کرج خبر داد.
این مسئول افزود: همچنین ادامه بلوار دانش و اتصال آن به کنار گذر فاز ۴ مهرشهر در منطقه ۴ شهرداری کرج، با تلاش اعضای شورای شهر و شهرداری نیز آماده آسفالت است که بزودی این پروژه نیز مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وی گفت: در این زمینه لازم است از بنیاد جانبازان و مستضعفان به جهت همکاری هایی که با مدیریت شهری داشته، از جمله واگذاری حدود سه هکتار از اراضی باغ سیب جهت احداث جاده تندرستی، مراتب تقدیر و تشکر را بعمل آوریم.

عضو شورای اسلامی شهر کرج عنوان کرد: یکی از اقدامات مناسب در دوره شورای چهارم، احداث پارک های محله ای و انجام پروژه هایی مانند جاده تندرستی همچنین احداث پارک جنگلی واقع در باغستان غربی که در منطقه ۶ شهرداری کرج، می باشد؛ هدف از این اقدامات افزایش سرانه های فضای سبز و ظرفیت های گردشگری در استان البرز است که امیدواریم با ارج نهادن به این مسئله در سال های آتی نیز شاهد روند رو به رشد در این زمینه باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *