• تیر ۱۶, ۱۴۰۳ ۰۰:۰۶

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

روند پروژه خط ۲ قطار شهری کرج رصد شد

روتیتر: اولین بازدید میدانی خسرو ارتقایی که به تازگی به عنوان معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار منصوب شده و به عنوان ریاست هیئت مدیره سازمان قطار شهری نیز فعالیت می کند از پروژه خط ۲ قطار شهری کرج صورت گرفت.

با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز و رئیس هیئت مدیره سازمان قطارشهری کرج و حومه، روند پروژه خط ۲ قطارشهری کرج رصد شد. در ابتدای این بازدید جلسه ای در ساختمان مرکزی با حضور مدیرعامل سازمان قطار شهری کرج و حومه همچنین مدیرکل فنی استاندار برگزار شد.

علی اصغر همتی، مدیرعامل سازمان قطارشهری کرج و حومه گزارشی از روند چگونگی اجرای ایستگاه ها و تونل خط۲ ارائه داد و در ادامه جلسه پیرو مشکلات پروژه که درخصوص طولانی شدن راه اندازی فاز یک پروژه و مشکلات قراردادی با شرکت سابیر به عنوان پیمانکار اصلی بحث و نظرسنجی شد.

پس از این جلسه مسئولان حاضر از طول مسیر خط۲ و ایستگاه، میدان شهید آجرلو، ایستگاه، سه راه رجایی شهر، ایستگاهH، سه راه میانجاده، ایستگاهG و دهقان ویلا بازدید کردند.

ارتقایی در این بازدید پس از استماع صحبت های پیمانکار خط ۲ (سابیر) همچنین پیمانکاران دست دو که اجرای ایستگاه ها به آنها محول شده است، عنوان کرد: با پیگیری مجدانه هرچه زودتر مشکلات مطرح شده حل شود و مردم شریف استان البرز از مترو درون شهری کرج استفاده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *