• تیر ۹, ۱۴۰۳ ۱۰:۰۱

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

برنامه های پرشور فجر امسال، پاسخی کوبنده به زیاده گویی های دولت جدید آمریکا

Byrotit

ژانویه 31, 2017

روتیتر: عزیز اکبریان در جمع خبرنگاران ادامه داد: دهه فجر امسال با توجه به رحلت رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام از اهمیت بالایی برخوردار است و باید تلاش کنیم تا راه و مسیری که شخصیت هایی همچون آیت الله هاشمی رفسنجانی در انقلاب اسلامی ایجاد و ترسیم کرده اند، با قوت و جدیت ادامه یابد و بی شک آن عزیز سفر کرده نیز بر استمرار راه امام و شهداء و حرکت در مسیر ولایتمداری تاکید دارند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر، نماینده مردم کرج، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: برنامه های پرشور و شعور دهه فجر امسال پاسخ کوبنده ای به زیاده گویی های دولت جدید آمریکا خواهد بود و ترامپ از نزدیک به نظاره موج نفرت از اسکتبار در بین ملت مسلمان ایران می نشیند.
رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: دهه فجر انقلاب اسلامی بهترین فرصت برای شناساندن چهره نورانی نظام و شخصیت بی نظیر امام خمینی (ره) به نسل هایی است که توفیق زیستن در دوران حیات بابرکت ایشان را نداشته اند؛ مردم باید بدانند که رژیم شاهنشاهی بر مبنای زور و سلطه بنا شده بود و حقی برای طبقات معمولی جامعه قائل نبود و اگر امروز احساس عزت می کنیم، به برکت جمهوری اسلامی است.

صاحبان اصلی انقلاب مردم هستند

عضو خانه ملت با بیان اینکه دهه مبارک فجر، تجلی شکوهمند حماسه و سرافرازی ملتی است که در عصر اسارت انسان، با انقلاب خویش، صفحه‏ای زرین را در تاریخ حیات آدمی گشود و ندای خداخواهی، معنویت، آزادی و استقلال را در گوش جان جهانیان طنین‏انداز کرد، عنوان کرد: البته آنچه در طراحی ویژه برنامه و مراسمات دهه مبارک فجر اهمیت دارد، رویکرد مردمی و مشارکت عمومی در اجرای آنها می باشد؛ چرا که صاحبان اصلی انقلاب مردم هستند و مسئولان باید مقدمات لازم برای برگزاری هرچه باشکوه تر این مراسمات را تدارک ببینند و در صحنه عمل، مردم به خوبی به تکلیف انقلابی و شرعی شان عمل می نمایند.

وی در بخش دیگری از سخنانش بیان داشت: امروز به برکت انقلاب اسلامی و با وجود صدها دسیسه اقتصادی، سیاسی و فرهنگی از سوی دشمنان، ملت ایران زنده و با نشاط، مسؤولان و دولت مردان کوشا و دل سوز، استعدادهای جوانان در جوشش و بالندگی، شعارها و هدف های ملت و دولت یک سان و همه با سمت و سوی ایرانی بزرگ و آباد و متّحد و الگو برای کشورهای اسلامی و آفاق آینده، روشن و تابناک است.

اکبریان در پایان تصریح کرد: ۲۲ بهمن اوج شکوه و عظمت پیروزی ملتی مسلمان و متکی به آرمان های ائمه (علیهم السلام) بر طاغوت و طاغوتیان است که یاد و خاطره حماسه سازی های آن هرگز از صفحه تاریخ و ذهن مردم ایران و جهان محو و زدوده نخواهد شد. انقلاب اسلامی ایران، نه تنها سرنوشت کشور را تغییر داد و اسلام را به حکومت نشاند، بلکه بر کشورهای منطقه و قواعد بین المللی و جهانی نیز تأثیر گذاشت و عرف نظام بین المللی را بر هم زد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *